پوشش زنده - جام جهانی والیبال، ایران 2 - ایتالیا صفر؛ یک ست تا پیروزی

به گزارش بارازعلی، تیم ملی والیبال ایران در ست نخست بازی مقابل ایتالیا در جام جهانی 2019 پیروز شد.

پوشش زنده - جام جهانی والیبال، ایران 2 - ایتالیا صفر؛ یک ست تا پیروزی

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، تیم های ملی ایران و ایتالیا در روز دهم جام جهانی 2019 ژاپن در حالی به مصاف هم رفته اند که در جدول رده بندی با 4 پیروزی و 5 شکست، شرایط مشابهی دارند. همچنین تیم ایتالیا بعد از مسابقات والیبال قهرمانی اروپا با استراحت دادن به بازیکنان نامدار خود با ترکیبی از جوانان به ژاپن آمده است.

تیم ایران در بازی مقابل ایتالیا با ترکیب سعید معروف، امیر غفور، میلاد عبادی پور، امیرحسین اسفندیار، علی شفیعی، علی اصغر مجرد و محمدرضا مؤذن (لیبرو) وارد زمین شد تا ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران، ترکیب جدیدی از بازیکنان را مورد آزمایش قرار دهد.

تیم ایتالیا در این بازی با اسپک های خود امتیاز می گرفت و ایران نیز در دفاع روی تور و سرویس، عملکرد خوبی داشت. امتیازات دو تیم نزدیک به هم پیش می رفت و تغییر قابل ذکر تیم ایران، حضور پوریا فیاضی به جای امیرحسین اسفندیار بود. امتیازات حساس ست اول نصیب ایتالیا شد اما اواخر این ست ایران در اسپک ها بهتر عمل کرد و در نهایت نتیجه را 27 بر 25 به سود خود سرانجام داد.

تیم ملی والیبال ایران تا سرانجام ست اول، 19 امتیاز از اسپک، 2 امتیاز از دفاع روی تور، 3 پوئن سرویس و 3 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کرد و در مقابل ایتالیا نیز 18 امتیاز از اسپک، 2 امتیاز از دفاع روی تور، یک پوئن سرویس و 4 امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران به دست آورد. تا سرانجام این ست، میلاد عبادی پور 8 و امیر غفور 6 امتیاز برای ایران کسب کردند.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 530

به "پوشش زنده - جام جهانی والیبال، ایران 2 - ایتالیا صفر؛ یک ست تا پیروزی" امتیاز دهید

1 کاربر به "پوشش زنده - جام جهانی والیبال، ایران 2 - ایتالیا صفر؛ یک ست تا پیروزی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوشش زنده - جام جهانی والیبال، ایران 2 - ایتالیا صفر؛ یک ست تا پیروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید