معرفی بهترین مسیرهای راه نوردی در تایلند ، گردش آسان در تایلند

به گزارش بارازعلی، کشور تایلند کشور زیبایی هاست و مشتاقان سفر به این کشور روز به روز در حال افزایش هستند. شاید همه شما تایلند را به عنوان کشوری با جاذبه های بکر و طبیعی و سواحل زیبا می شناسید، اما شگفتی های این کشور آسیایی بیش از چیزهای است که در خصوص آن می دانید. به جرات یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری کشور تایلند را می توان مسیرهای کوهستانی و جنگلی بی نظیر آن دانست. وجود کوهستان های زیبا و مسیرهای طبیعی با مناظر بکر سبب شده تا این کشور مقصد خیلی از راه نوردان و کوهنوردان گردد. دوست داران طبیعتگردی و راه نوردی با سفر به تایلند می توانند در بهترین مسیرهای راه نوردی در تایلند نهایت لذت و هیجان را تجربه نمایند. البته اگر شما از جمله افرادی هستید که تجربه کافی در کوهنوردی و راه نوردی ندارید، باز هم خیالتان راحت باشد، زیرا تورهای بسیاری در مسیرهای طبیعت گردی در تایلند برگزار می شوند که می توانید با شرکت در یکی از این تورها هیجان واقعی را تجربه کنید.

معرفی بهترین مسیرهای راه نوردی در تایلند ، گردش آسان در تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

راه نوردی در راستا پارک ملی

بزرگترین پارک ملی کشور تایلند پارک ملی جزیره Khao lak است. پارک ملی سری فانگ نگا در سال 1988 تاسیس شد و مساحتی در حدود 246 کیلومتر مربع را پوشش داد، منطقه ای با طبیعتی بکر از جنگل های بارانی که با داشتن اقامتگاه های لوکس و مکان های تفریحی می تواند مکانی آرام و دلنشین برای استراحت باشد. همچنین این پارک دارای یکی از معروف ترین راستاهای طبیعت گردی در تایلند بوده که راه نوردان و طبیعت دوستان را مجذوب خود خواهد نمود. در این راستا هشت کیلومتری هم می توان آبشارهای زیبا با مناظری چشم نواز را از نزدیک دید و هم می توانید با شنا کردن از میان رودخانه خود را به انتها راستا برسانید.

راستا راه نوردی پانگ مافا در شمال تایلند

دیدن زندگی روستایی در تایلند و همنشین شدن با مردمان این روستاها و قبایل می تواند تاثیر زیادی در شناخت فرهنگ و آداب و رسوم آن ها داشته باشند. راستا دایره ای شکل پانگ مافا یکی از بهترین راستاهای راه نوردی در تایلند بوده که در آن می توانید جنگل های سرسبز، مزارع کشاورزی و زندگی روستایی را هرچند برای مدت زمانی اندک تجربه کنید.

راستا راه نوردی چیانگ مای به مای هونگ سونگ

عبور از این راستا بسیار هیجان انگیز و لذت بخش خواهد بود. در طول راستا شما با جاذبه های دیدنی زیادی رو به رو خواهید شد از روستای Huang hee Karen گرفته و سکونت در خانه ای روستایی تا عبور از رودخانه ای سخت و راستاهای چالش برانگیز و دیدن جنگل های همیشه سرسبز، همه این ها را در طول راستا چیانگ مای به مای هونگ سونگ تجربه خواهید کرد. راستا چیانگ مای به مای هونگ سونگ که امروزه به یکی از بهترین راستاهای راه نوردی در تایلند بوده، روزگاری محل عبور تاجران و فروشندگان بزرگی بود. دیدن کوه هایی که در مه غلیظی غرق شده اند و تپه های جنگلی سرسبز، دیدن چشم اندازهای زیبا از گل های ارکیده که مانند لباسی دامنه کوه را در بر گرفته اند، مطمئناً موارد شگفت انگیزی هستند که خاطره ای خوب از یک سفر به یادماندنی را برای شما رقم خواهند زد.

راه نوردی در میان جنگلی در کانچانابوری

مطمئناً در شبکه های اجتماعی یا در میان سایت ها و مستندهای تلویزیونی قبایل مختلفی را که در آن زنان با حلقه هایی به دور گردن خود زندگی می نمایند، دیده اید. قبیله کارن در تایلند که در روستای Nong Bang این کشور زندگی می نمایند، یکی از این قبایل است. شاید برای کمتر کسی پیش بیاید که به تایلند سفر کند و با آداب و رسوم این قبیله از نزدیک آشنا گردد. اگر شما یک راستا راه نوردی دو روزه را در میان جنگل های کانچانابوری طی کنید به این قبیله برخورد خواهید کرد و شب را می توانید در کلبه های مردم این روستا که با بامبو درست شده اند، به روز برسانید. تماشای پایکوبی محلی و خوردن غذاهای محلی مردم این منطقه از جمله کارهای جذابی خواهد بود که در یکی از معروف ترین راستاهای طبیعت گردی در تایلند انجام خواهید داد.

راستا چیانگ رای به چیانگ مای

از مزایای راه نوردی در راستا چیانگ رای به چیانگ مای این است که در آن می توان زندگی روستایی را با مردم محلی که در طول راستا با آن ها روبرو می شوید، تجربه کنید. نقطه شروع سفر شما در این راستا Baan tha son van در ناحیه چیانگ خام بوده و قبایل محلی زیادی را در طول راستا از نزدیک خواهید دید. با گذشتن از یک پارک جنگلی زیبا در نهایت در قسمت شمالی چیانگ مای سفرتان به انتها خواهد رسید. گذشتن از این راستا چیزهای زیادی را به شما خواهد آموخت و یکی از بهترین راستاها در تایلند است که در طول راه نوردی در آن می توانید با فرهنگ و سبک زندگی روستایی مردم تایلند آشنا شوید، مردمی که از شما به گرمی استقبال خواهند کرد و بسیار مهربان و خونگرم هستند.

راستا راه نوری خائو پوم

یکی دیگر از مکان های جذاب برای راه نوردی در تایلند، جزیره کوساموی است. این جزیره که از محبوبیت خاصی بین گردشگران برخوردار بوده، دارای راستاهای راه نوردی متعددی است. می توانید به ارتفاعات کوه های بلند بروید و از جنگل های زیبا و با طراوت مانگرو دیدن کنید. البته کسانی هم که می خواهند فقط به یک مکان آرام و زیبا برای استراحت بروند و یا اینکه علاقه ای به راه نوردی و کوهنوردی ندارند می توانند در ساحل زیبای این جزیره به استراحت بپردازند و آفتاب بگیرند.

چند نکته در خصوص راه نوردی در تایلند

اگر به یک سری از نکات توجه کافی داشته باشیم و آن ها را رعایت کنیم، مطمنا راه نوردی در کشور تایلند برای ما سراسر هیجان و تجربه خواهد بود و خواهیم توانست نهایت لذت و بهره را از سفر ببریم. در زیر به چند مورد از این نکات مهم اشاره می کنیم:

  • -همیشه سعی داشته باشید تا سبک سفر کنید و از حمل وسایل غیر ضروری خودداری نمایید.
  • -شرکت در تورهای طبیعتگردی می تواند یکی از بهترین راه ها برای کسانی که زیاد با مناطق مختلف تایلند آشنا نیستند یا برای بار اول به این کشور سفر می نمایند، باشد.
  • -زباله ای که در طول راستا فراوری می کنید، همیشه در داخل کیسه ای قرار داده و با خود برگردانید.
  • -پوشیدن کفش مناسب را از یاد نبرید.
  • -وسایل الکترونیکی که همراه خود می برید، بهتر است ضد آب باشند، چون مطمنا در راستاهای راه نوردی خود به جنگل های بارانی یا رودخانه ها برخورد خواهید کرد.
  • -آب به اندازه کافی همراه خود داشته باشید.
  • -مراقب محیط زیست باشید.

-همیشه همراه خود لباس خشک داشته باشید.

منبع: همگردی
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 417

به "معرفی بهترین مسیرهای راه نوردی در تایلند ، گردش آسان در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین مسیرهای راه نوردی در تایلند ، گردش آسان در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید