معرفی هتل شرایتون ایرپورت مونترال ، 4 ستاره

به گزارش بارازعلی، هتل شرایتون ایرپورت مونترال | Sheraton Montreal Airport Hote

این هتل که در سال 1963 ساخته شده است، دارای 465 اتاق در 5 طبقه می باشد، در کمتر از یک کیلومتر از فرودگاه بین المللی مونترآل-پییر الیوت ترودو واقع شده است و دارای 2 هکتار از باغ هایی با مناظر زیبا می باشد. می توانید از غذاهای 2 رستوران در این هتل لذت ببرید. هتل شرایتون ایرپورت مونترال Sheraton Montreal Airport Hote در نزدیکی بسیاری از جاذبه های مختلف و مراکز تفریحی مختلف است. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا به شما هتل شرایتون ایرپورت مونترال را با تمام ویژگی های رفاهی، تفریحی و فاصله آن با جاذبه های مختلفی که دارد را معرفی کنیم.

معرفی هتل شرایتون ایرپورت مونترال ، 4 ستاره

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

خدمات رفاهی هتل شرایتون ایرپورت مونترال

بعضی از امکانات این هتل 4 ستاره شامل دسترسی به اینترنت کابلی و وای فای رایگان، امکان استفاده از خدمات برگزاری رویدادها و جلسات با 20 اتاق جلسه و 1765 متر فضای کنفرانس، ایستگاه کامپیوتر و دستگاه فکس و فتوکپی می باشد. علاوه بر این، مجهز به خدمات خشکشویی، مرکز تجاری، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی، خدمات تور و بلیط، میز پذیرش 24 ساعته، امکانات ورزشی 24 ساعته، خدمات چک این سریع، صندوق امانات و انبار چمدان است. پارکینگ با پرداخت هزینه در دسترس می باشد و سایر امکانات رفاهی این هتل شامل ارائه صبحانه با هزینه اضافی، روزنامه رایگان در لابی و آسانسور و بالابر می باشد. دستگاه خودپرداز بانک، سالن آرایش و زیبایی، خدمات عروسی و یک کافی شاپ در هتل در دسترس است تا در آن مهمانان از نوشیدنی هایش لذت ببرند، دارای کارکنان چند زبانه می باشد که با زبان های ایتالیایی، اسپانیایی، پرتغالی، فرانسوی و انگلیسی صحبت می نمایند آماده خدمت هستند. ورود به هتل از ساعت 15 بعد از ظهر تا 12 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا قبل ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل شرایتون ایرپورت مونترال

استخر داخل سالن (تمام سال)، جکوزی داغ، آبگرم و مرکز سلامتی (هزینه اضافی)، مرکز تناسب اندام و سونا (هزینه اضافی) از خدمات تفریحی در این هتل 4 ستاره مونترال می باشد، همچنین دارای یک باغ زیبت و یک کافه نیز می باشد که برای سفارش نوشیدنی هایش کافی است به آن مراجعه کنید و نوشیدنی دلخواه خود را در فضایی دلنشین همراه با چشم انداز باغ بنوشید.

رستوران هتل

رستوران و کافه ایکلیپس Eclipse: این رستوران و کافه دارای فضای باز و تراس مشرف به باغ هتل است. غذاهای مختلف محلی را ارائه می دهد و شامل انواع نوشیدنی ها می گردد.

امکانات اتاق های هتل

همه اتاق ها مجهز به اینترنت کابلی و وای فای رایگان، تلویزیون ال ای دی با شبکه های جهانی، سیستم گرمایش، گاوصندوق دیجیتالی مناسب برای لپ تاپ و تهویه مطبوع تنها بخشی از خدمات این هتل می باشد. همچنین دارای میز مطالعه، سشوار، اتو و میز اتو، قهوه و چای ساز، یخچال و تلفن نیز است. نظافت روزانه انجام می گردد، دوش و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله و سایر ملزومات نیز دارد. در هر صورت اگر وسیله ای لازم داشتید کافیست به میز پذیرش درخواست دهید. اگر به تخت اضافی احتیاج داشته باشید می توانید آن را با پرداخت هزینه از میز پذیرش بخواهید. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق کینگ سنتی: 23 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کینگ دولوکس: 28 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کویین سنتی: 23 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق سنتی با دو تخت دو نفره: 23 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • سوییت کینگ: 28 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • سوییت جونیور: 28 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.

فاصله هتل با جاذبه های مختلف مونترال

  • قصر کلیسای نوتردام: این قصر تا شما تنها 5 کیلومتر فاصله دارد. اگر با اتوبوس بروید معمولا 51 دقیقه ای آن را می بینید و با 18 تاکسی دقیقه راه دارید.
  • موزه هنرهای زیبا: این موزه با شما حدودا 6 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی 18 دقیقه و با اتوبوس 39 دقیقه ای خواهید رسید.
  • دانشگاه مک گیل: حدودا 14 کیلومتر با این جاذبه فاصله دارید. با تاکسی 20 دقیقه ای و با اتوبوس 59 دقیقه ای خواهید رسید.
  • سالن نمایش پلس دِ آرت: برای رسیدن به این تئاتر که حدودا 9 کیلومتر با شما فاصله دارد، اگر با تاکسی بروید 19 دقیقه و اگر با اتوبوس بروید حدودا 44 دقیقه ای خواهید رسید.
  • بندر قدیمی مونترال: 6 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 18 دقیقه ای و با اتوبوس هم بسته به خطی که انتخاب می کنید 49 دقیقه بعد شما را خواهد رساند.
  • موزه هنر معاصر: این موزه با شما حدودا 15 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی 21 دقیقه و با اتوبوس 44 دقیقه ای خواهید رسید.
  • پارک مونت رویال: این پارک با شما 14 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی تقریبا 20 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس هم می توانید بروید که حدود 56 دقیقه را باید در نظر بگیرید.
  • فرودگاه بین المللی مونترآل-پییر الیوت ترودو: این فرودگاه از شما 1 کیلومتر دورتر است. تاکسی شما را 2 دقیقه ای و با اتوبوس 13 دقیقه بعد خواهید رسید.

موقعیت هتل شرایتون ایرپورت مونترال

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

کانادا، کبک H9P 1B7، مونترال، بلوار ام سی میلان 555

555 Boulevard McMillan, Montreal, QC H9P 1B7, Canada

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 31 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 440

به "معرفی هتل شرایتون ایرپورت مونترال ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل شرایتون ایرپورت مونترال ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید