معرفی هتل 4 ستاره کرال استرند در سیشل

به گزارش بارازعلی، هتل کرال استرند سیشل Coral Strand Seychelles

اگر به دنبال هتلی می گشت که در سفرتان به سیشل حس و حال خوب آن همواره به خاطرتان بماند، هتل کرال استرند سیشل پیشنهاد ما به شماست. این هتل که در کنار دریا قرار گرفته است، همان جایی است که در آن آرامش را خواهید یافت. اگر هم که هیجان را دوست دارید، برای شما ورزش های آبی متفاوتی در این هتل فراهم شده است. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا ویژگی های رفاهی، تفریحی هتل کرال استرند سیشل (Coral Strand Seychelles) را به همراه فاصله آن با جاذبه های مختلف شما معرفی کنیم.

معرفی هتل 4 ستاره کرال استرند در سیشل

برای دیدن بهشت روی زمین، با تور سیشل همراه شوید.

خدمات رفاهی هتل کرال استرند سیشل

از آنجایی که بخش پذیرش هتل 24 ساعته کار می نماید هیچ گونه نگرانی بابت خدمات نخواهید داشت. در این بخش می توانید از خدمات راهنما، تور و بلیط بهره ببرید و همچنین انبار چمدان هم به کارتان خواهد آمد. در این هتل نگه داری و پرستاری از کودک با هزینه جداگانه ای انجام می گیرد. پارکینگ هتل و اینترنت رایگان هستند و می توانید از اینجا ماشین اجاره کنید. خدمات VIP هم هتل فراهم شده است.

با پرداخت هزینه جداگانه ای، استفاده از بخش اتوی کت و شلوار، اتوکشی و خشکشویی میسر است. می توانید ناهارتان را بسته بندی کنید و با خود ببرید و همچنین از فروشگاه های مختلف هتل مانند مغازه سوغاتی خرید کنید. خدمات مهمانان ناتوان و کم توان هم در هتل کرال استرند سیشل فراهم شده است.

کارکنان هتل به زبان های مختلفی از جمله انگلیسی، چینی، روسی، ایتالیایی، آلمانی و … صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 14:00 و ساعت خروج 12:00 می باشد.

امکانات تفریحی هتل کرال استرند سیشل

هتل دارای استخر روباز است که می توانید در طول اقامت تان از آن بهره ببرید. همچنین تراس و اسکله آفتابگیر هتل بسیار جذاب هستند. شما می توانید ورزش های دیگری در هتل انجام دهید. مثلا در ساحل هتل ورزش های آبی نظیر موج سواری، جت اسکی و … وجود دارد. در اطراف هتل طبیعت گردی نیز میسر است و علاوه بر آن امکان اسنورکلینگ و غواصی هم برای مهمانان فراهم شده است. اگر به ماهیگیری علاقه دارید، به این بخش بروید و اگر عاشق کتاب هستید از کتابخانه هتل بازدید کنید.

رستوران های هتل

  • رستوران ایسلند تریدر (Island Trader): منظره دریا از این رستوران بسیار جذاب است. رستوران غذاهای متفاوتی سرو می نماید که برای دو وعده صبحانه و شام در خدمت مهمانان است.
  • رستوران ماهِک (Mahek): تخصص این رستوران در غذاهای هندی است و ناهار و شام سرو می نماید. این رستوران هم دید دریا را دارد.
  • رستوران اوشن دک (Ocean Deck): این رستوران در ساحل واقع شده که انواع غذاها را برای وعده های ناهار و شام آماده است. همچنین می توانید میان وعده را هم در این رستوران میل کنید.
  • کورال ایژیا سوشی (CoralAsia Sushi): این درستوران در کنار استخر واقع است و میان وعده، ناهار و شام سرو می نماید. تخصص رستوران در غذاهای ژاپنی است.
  • پسکادو (Pescado): اگر به غذاهای دریایی علاقه دارید می توانید به این رستوران که در کنار استخر وجود دارد بروید. رستوران پسکادو تنها وعده شام را سرو می نماید.

امکانات اتاق های هتل

اتاق ها همگی دارای باکن یا پاسیو هستند که میز و جایگاه برای استراحت در آن ها وجود دارد. بطری های آب داخل اتاق ها رایگان هستند و یخچالی نیز در اینجا وجود دارد. خوراکی هایی که داخل یخچال وجود دارند روی هزینه اتاق تان در نظر گرفته نشده و مبلغ جداگانه ای دارند. نظافت اتاق ها روزانه انجام می گردد. تلویزیون صفحه تخت کانال های جهانی را پوشش می دهد و برای شما اینترنت سیمی رایگان هم تهیه شده است. میز کار، تلفن، گاوصندوق سایز لپ تاپ، پرده های ضخیم و سشوار از دیگر مواردی است که می توان به آن اشاره نمود.

انواع اتاق های هتل

  • کلاسیک دبل: این اتاق ها 24 متر هستند و دید دریا را دارند. دو تخت تک نفره و یا یک تخت دونفره در آن ها موجود است.
  • اتاق سوپریر: این اتاق ها 48 متری هستند، یک تخت دونفره کینگ در آن هاست و دید کوه را دارند.
  • اتاق استاندارد. این اتاق ها 24 متر هستند. دو تخت تک نفره و یا یک تخت دونفره دارند و پنجره آن ها رو به کوه است.
  • آپارتمان دو خوابه دلوکس: دو اتاق این آپارتمان های 117 متری دارای دو تخت دونفره کینگ است. یک آشپزخانه کوچک هم در آن ها وجود دارد.

فاصله هتل با جاذبه های سیشل

  • ویکتوریا مارکت: این جاذبه تا شما 4 کیلومتر فاصله دارد که توسط تاکسی حدودا بعد از 12 دقیقه خواهید رسید.
  • برج ساعت ویکتوریا: تا این برج حدودا 4.2 کیلومتر مسافت دارید که تاکسی 13 دقیقه ای شما را خواهد رساند. پیاده اگر بروید 50 دقیقه ای می رسید.
  • باغ گیاه شناسی سیشل: 5 کیلومتر از شما دورتر است که تاکسی 15 دقیقه زمان می خواهد تا شما را برساند.
  • پارک ملی مورن سیشل: تا ورودی این پارک ملی 18 کیلومتر فاصله دارید. تاکسی بین 35 تا 50 دقیقه شما را به این پارک می رساند.
  • تمپیو ایندو: تا هتل کرال استرند سیشل 11 دقیقه فاصله دارد. برای رفتن به آنجا با تاکسی 12 دقیقه را باید در نظر بگیرید.
  • فرودگاه بین المللی سیشل: 25 کیلومتر مسافت این فرودگاه را تا 25 دقیقه تاکسی سواری طی خواهید کرد.

موقعیت هتل کرال استرند سیشل

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

سیشل، بیو والن، خلیج کوچک بیو والن

Beau Vallon Bay, Beau Vallon, Seychelles

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 314

به "معرفی هتل 4 ستاره کرال استرند در سیشل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره کرال استرند در سیشل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید