نامداری: نمی توانم درباره عملکرد حسینی در استقلال اظهار نظر کنم، دروازه بان های بزرگ اروپا هم از زاویه بسته گل می خورند

به گزارش بارازعلی، مربی دروازه بان های سابق استقلال تهران گفت: اکنون در سایپا هستم و نمی توانم درباره عملکرد حسینی در استقلال اظهار نظر کنم.

نامداری: نمی توانم درباره عملکرد حسینی در استقلال اظهار نظر کنم، دروازه بان های بزرگ اروپا هم از زاویه بسته گل می خورند

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش ، اشکان نامداری مربی دروازه بانان تیم فوتبال سایپا در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر عملکرد سید حسین حسینی، دروازه بان استقلال گفت: من تمرینات دروازه بانان تیم های دیگر را نمی بینم و به همین دلیل نمی توانم درباره عملکرد بازیکنان تیم های دیگر صحبت کنم. در واقع درباره هیچ دروازه بانی غیر از دروازه بانان خودمان نمی توانم صحبت کنم.

نامداری در مورد نیمکت نشینی حامد فلاح زاده و ایستادن احمد گوهری درون دروازه سایپا در بازی با تراکتور گفت: گوهری و فلاح زاده از دروازه بانان خوب لیگ هستند، اما تصمیم کادرفنی و سرمربی تیم این بود که در بازی امروز گوهری درون دروازه بایستد. نمی خواستیم گوهری از شرایط بازی دور گردد. به جز این 2 بازیکن، میثم حسین زاده و مهدی نوراللهی که دروازه بانان جوانی هستند را هم داریم. با این که در بازی های اخیر گل های زیادی دریافت کردیم، اما تنها یک گل روی اشتباه دروازه بان تیم وارد دروازه ما شد.

مربی دروازه بانان تیم سایپا در پاسخ به این سوال که آیا در پست دروازه بان باید در تیم ها رقابت وجود داشته باشد و این که سید حسین حسینی در استقلال رقیب ندارد، توضیح داد: جواب این سوال را می دانم، اما جو طوری است که جوابی نمی دهم، زیرا حسینی تحت فشار است و تنها به یک مثال در این زمینه اکتفا می کنم و منظورم هیچ دروازه بانی نیست. وقتی در سایپا دروازه بان بودم به جز من اصغر کرم اللهی، محمد محمدی، احمد رضا عابدزاده و بهزاد غلامپور هم در تیم بودند. در آن موقع مایلی کهن سرمربی بود و من و محمدی در تیم ملی امید بازی می کردیم. نهیازی نیست از عابدزاده و غلامپور تعریف کنم، اما با وجود این دروازه بانان بزرگ گاهی اوقات کرم اللهی بازی می کرد.

او اضافه نمود: زمان بازیگری ام مربی دروازه بان وجود نداشت، اما دروازه بانی یک پست تخصصی است و من فکر می کنم دروازه بانان باید مربی داشته باشند.

او در سرانجام درباره گل بدی که حسینی در بازی با پرسپولیس دریافت کرد، گفت: بهتر است بازی های اروپایی را هم تماشا کنید. اگر یک دروازه بان ایرانی گلی که دروازه بان رئال در بازی برابر پاری سن ژرمن خورد را دریافت کند، همه می گویند زاویه بسته بود یا گلی که تراشتگن در بازی شب گذشته بارسال مقابل ویارئال دریافت کرد نیز به همین شکل بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 543

به "نامداری: نمی توانم درباره عملکرد حسینی در استقلال اظهار نظر کنم، دروازه بان های بزرگ اروپا هم از زاویه بسته گل می خورند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامداری: نمی توانم درباره عملکرد حسینی در استقلال اظهار نظر کنم، دروازه بان های بزرگ اروپا هم از زاویه بسته گل می خورند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید