هتل آندامان امبریس؛ اقامتگاهی 5 ستاره و زیبا در شهر پوکت، اقامتی لاکچری در نزدیکی ساحل پاتونگ (تور ارزان پوکت)

به گزارش بارازعلی، هتل آندامان امبریس هتل زیبای 5 ستاره در شهر زیبای پوکت است. این هتل در منطقه پاتونگ واقع شده و دسترسی آسانی به ساحل پاتونگ دارد.

هتل آندامان امبریس؛ اقامتگاهی 5 ستاره و زیبا در شهر پوکت، اقامتی لاکچری در نزدیکی ساحل پاتونگ (تور ارزان پوکت)

برای سفر با تور ارزان پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای پوکت تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

این هتل زیبا دارای موقعیت قرارگیری بسیار خوبی است و جاهای دیدنی و گردشگری نیز در نزدیکی هتل Andaman Embrace Patong Phuket قرار دارند، بعضی از این جاهای دیدنی عبارت اند از پارک آبی اسپلش جانگل، معبد وات چالونگ، پارک فانتاسی شو، زیپ لاین فلاینگ هانومان.

با اقامت در این هتل در عرض 10 دقیقه پیاده روی می توانید به جاده بانگلا بروید و از این طریق نیز می توانید به سایر جاهای دیدنی بروید، پس با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای سفری رویایی آماده کنید.

بعلاوه شهر قدیمی پوکت نیز در عرض نیم ساعت قابل دسترس است و فرودگاه بین المللی پوکت نیز در فاصله 40 دقیقه ای از هتل واقع شده است. از امکانات مشهور ارائه شده در این هتل می توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، اتاق های خانواده، باشگاه بدن سازی، پارکینگ رایگان اشاره نمود.

امکانات عمومی هتل آندامان امبریس پوکت

بخش پذیرش به صورت 24 ساعته دایر بوده و خدماتی نظیر روم سرویس، تبدیل ارز دایر بوده و برای بهره مندی از این خدمات نیز می توانید به صورت شبانه روزی دریافت کنید. تور گردشگری نیز برای معرفی جاذبه های دیدنی و گردشگری دایر بوده و در مرکز بیزینس نیز می توانید جلسات کاری تان را برگزار کنید.

اینترنت وای فای نیز رایگان بوده و در سراسر نقاط هتل Andaman Embrace Patong Phuket قابل دسترس است. پارکینگ این مجموعه نیز اختصاصی بوده و بدون احتیاج به رزرو قبلی در اختیار مسافران قرار داده می گردد. در لابی محلی به عنوان اتاق چمدان دایر شده است تا مسافران در صورت احتیاج وسایل و چمدان هایشان را به این قسمت بسپارند.

کارکنان در این مجموعه به زبان های انگلیسی و تایلندی مسلط بوده و با مسافران ارتباط خوبی برقرار می نمایند.

امکانات تفریحی هتل

از جمله امکانات تفریحی این هتل می توان به باشگاه بدن سازی اشاره نمود که با مجهزترین دستگاه ها در اختیار مسافران قرار داده می گردد. بعلاوه برای دریافت انواع ماساژ می توانید به مرکز اسپا بروید. برای بچه ها نیز کلاب بازی دایر شده و برای ساعت ها می توانند در این قسمت سرگرم شوند. استخر موجود در هتل Andaman Embrace Patong Phuket روباز بوده و در طول سال دایر است. استفاده از این استخر رایگان بوده و در کنار استخر نیز کافی شاپ دایر شده است.

واحدهای اقامتی و امکانات آن ها

انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارت اند از سوئیت جونیور، اتاق دوبل دلوکس، سوئیت دوخوابه، سوئیت با دسترسی استخر، اتاق دلوکس پریمییر، اتاق توئین دلوکس. اتاق های موجود در این هتل لوکس بوده و امکاناتی نظیر تلویزیون، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، حمام اختصاصی مجهز در داخل اتاق ها ارائه می شوند. سایر امکانات موجود در این اتاق ها عبارت اند از یخچال، کتری برقی، سیستم تهویه مطبوع هوا. مسافران در داخل اتاق های این مجموعه اجازه استعمال سیگار داده نمی گردد.

رستوران هتل

در دو رستوران موجود در هتل Andaman Embrace Patong Phuket می توانید انواع غذاهای بین المللی و محلی را در طول روز سفارش دهید. بعلاوه در قسمت بار و کافی شاپ می توانید غذاهای تازه و خوشمزه میل کنید.

فاصله هتل آندامان امبریس پوکت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا پارک فانتاسی شو: 6.5 کیلومتر

فاصله تا باغ گیاه شناسی پوکت: 8 کیلومتر

فاصله تا معبد بانگ تائو: 8.8 کیلومتر

فاصله تا برج ساعت پوکت: 11 کیلومتر

فاصله تا آکواریوم پوکت: 16 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 19 دی 1401 بروزرسانی: 19 دی 1401 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2413

به "هتل آندامان امبریس؛ اقامتگاهی 5 ستاره و زیبا در شهر پوکت، اقامتی لاکچری در نزدیکی ساحل پاتونگ (تور ارزان پوکت)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آندامان امبریس؛ اقامتگاهی 5 ستاره و زیبا در شهر پوکت، اقامتی لاکچری در نزدیکی ساحل پاتونگ (تور ارزان پوکت)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید