هتل سنترا گرند پوکت (Centara Grand Beach Resort Phuket)

به گزارش بارازعلی، درست بعد از چهل و پنج دقیقه رانندگی از فرودگاه بین المللی پوکت در 15 کیلومتری این شهر به هتل سنترا گرند پوکت خواهید رسید که میان تپه های سرسبز گرمسیری در ساحل کارون واقع شده است.

هتل سنترا گرند پوکت (Centara Grand Beach Resort Phuket)

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

این هتل پنج ستاره ساحلی با داشتن چهار استخر روباز، پارک آبی و فضای سبز بسیار بزرگ و امکانات بسیاری چون زمین تنیس، اتاق بازی، آبگرم و… یکی از بهترین هتل های پوکت می باشد.

شما می توانید هنگام تمرین در سالن بدنسازی منظره بی نظیری از اقیانوس را تماشا کنید و یا این که در سالن بازی یک دست بیلیارد یا پینگ پونگ بازی کنید، شاید دلتان آب تنی بخواهد و سری به پارک آبی یا استخر این هتل بزنید در هر صورت هر جور سرگرمی و تفریحی در هتل برای شما در نظر گرفته شده که شاید حتی لازم نباشد از هتل بیرون بروید.

اتاق های هتل سنترا گرند پوکت با دکوراسیون و مبلمانی مدرن دیزاین شده و هر اتاق دارای تلویزیون فلت بزرگ و سرویس بهداشتی لوکس با وان می باشد، همچنین در بعضی از اتاق ها به خصوص اتاق های بالکن دار منظره ای از دریا قابل مشاهده می باشد.

رستوران این هتل با منو ای باز تمامی ذائقه های غذایی را در نظر گرفته و انواع غذاهای بین المللی، غربی، آسیایی و ایتالیایی را سرو می نماید.

مشخصات هتل سنترا گرند پوکت

نام هتل: Centara Grand Beach Resort Phuket

ستاره های هتل: ⭐️

موقعیت: تایلند پوکت

تعداد اتاق ها: 262

وب سایت هتل

منبع: ای تایلند
انتشار: 10 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 327

به "هتل سنترا گرند پوکت (Centara Grand Beach Resort Phuket)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سنترا گرند پوکت (Centara Grand Beach Resort Phuket)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید