هدست واقعیت مجازی کوئست 2 دیگر نیازی به اکانت فیس بوک ندارد

به گزارش بارازعلی، شرکت مِتا (Meta) بالاخره ورود اجباری به حساب کاربری در فیس بوک را برای دستگاه واقعیت مجازی کوئست 2 حذف کرد.

هدست واقعیت مجازی کوئست 2 دیگر نیازی به اکانت فیس بوک ندارد

برای ورود به متا کوئست 2، حالا باید یک حساب متا راه اندازی کنید. بله، در ظاهر به نظر می رسد که آن ها یک ورود اجباری را با یک ورود اجباری دیگر جایگزین نموده اند اما مزیت این شیوه نو این است که این حساب متا احتیاج ندارد که شما آن را به هر حساب کاربری دیگری در رسانه های اجتماعی وصل کنید تا بتوانید از دستگاه خود بهره ببرید. درواقع، احتیاجی به داشتن حساب کاربری در شبکه های اجتماعی ندارید؛ زیرا می توانید فقط با یک نشانی ایمیل، حساب متا (Meta) راه اندازی کنید.

اگر قبلاً یک حساب کاربری در متا کوئست خود باز نموده باشید که قبلاً به عنوان حساب آکیولس شناخته می شد، ممکن است قبلاً ایمیلی دریافت نموده باشید که شما را از این تغییر آگاه نموده است. این شامل لینکی برای به روزرسانی حساب کاربری شما است که اگر این لینک کار نکرد، می توانید به وسیله سایت آکیولس اقدام کنید.

در غیر این صورت، اگر برای اولین بار یک حساب کاربری نو را راه اندازی می کنید، حالا باید ببینید که وقتی دستگاه خود را با اپلیکیشن آکیولس همگام سازی می کنید، فرایند ورود نو برای اولین بار ظاهر می گردد. در این برنامه باید بتوانید از اینستاگرام، فیس بوک یا فقط یک نشانی ایمیل برای ایجاد حساب کاربری نو خود بهره ببرید. اگر این گزینه ها را هنوز مشاهده ننموده اید، ممکن است به این خاطر که متا فرایند ورود به سیستم را به تدریج در سراسر دنیا به روزرسانی می نماید، هنوز برای شما این کار انجام نشده باشد.

شایان ذکر است که برای جلوگیری از احتیاج به راه اندازی مجدد کامل کارخانه (full factory reset) روی هدست موجود، باید مطمئن شوید که آخرین ورژن نرم افزاری را اجرا می کنید. این یعنی وقتی که به یک منبع تغذیه و یک شبکه وای فای متصل شدید، دستگاه را بوت کنید. اگر همه چیز را قبل از به روزرسانی هدست واقعیت مجازی خود تنظیم کنید، احتمال زیادی وجود دارد که چیزهایی را که در حال حاضر روی آن نصب است، از دست بدهید.

اگرچه این خبر می تواند برای هوادارانی که می خواهند از این دستگاه استفاده نمایند، خبر خوبی باشد اما این تنها خبر مهم مرتبط با کوئست 2 در روزهای اخیر نبوده است. متا اخیراً اعلام نموده است که قیمت دستگاه کوئست 2 عمدتاً به علت تورم 100 دلار گران تر شده است که همین کار خرید این دستگاه واقعیت مجازی را برای هواداران دشوارتر می نماید و حتی ممکن است بسیاری را از خرید کوئست 2 منصرف کند.

منبع: PC Gamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 شهریور 1401 بروزرسانی: 10 شهریور 1401 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2353

به "هدست واقعیت مجازی کوئست 2 دیگر نیازی به اکانت فیس بوک ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدست واقعیت مجازی کوئست 2 دیگر نیازی به اکانت فیس بوک ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید