ورود 500 اتوبوس به ناوگان حمل و نقل مرکز

به گزارش بارازعلی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از ورود 500 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مرکز همزمان با شروع سال تحصیلی اطلاع داد و گفت: با بازگشایی حضوری مدارس فعالیت مجدد خطوط سرویس مدرسه از سر می گیرد.

ورود 500 اتوبوس به ناوگان حمل و نقل مرکز

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، در خصوص تمهیدات شرکت واحد اتوبوسرانی همزمان با شروع سال تحصیلی با اشاره به عدم معین نهایی بازگشایی حضوری مدارس گفت: تا به امروز آموزش و پرورش و وزارت بهداشت، شروع سال تازه تحصیلی را در آبان ماه اعلام کردند و به همین علت در کوشش هستیم تا 500 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه کنیم.

وی با بیان اینکه قرارداد خرید 200 دستگاه انجام گرفته و تفاهم نامه آن با دو شرکت صورت گرفته و قرارداد آن به زودی منعقد خواهد شد، گفت: بعلاوه 300 دستگاه از اتوبوس های دو کابین و تک کابین در حال تعمیر و تجهیز هستند تا آماده به کار شوند و تا شروع سال تحصیلی وارد چرخه خدمت رسانی شوند.

ترفع از فعالیت مجدد خطوط سرویس مدرسه با بازگشایی حضوری مدارس اطلاع داد و اضافه نمود: در سنوات گذشته در هر منطقه یک خط سرویس مدرسه برای ارائه خدمات به دانش آموزان ایجاد شد، اما با غیرحضوری شدن مدارس در پی شیوع کرونا، فعالیت این خطوط هم متوقف شد، اما هر زمانی که مدارس حضوری فعال شوند این خطوط هم بلافاصله فعال خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2018

به "ورود 500 اتوبوس به ناوگان حمل و نقل مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود 500 اتوبوس به ناوگان حمل و نقل مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید