پاسخ کالین به سخنان بایدن درباره قره باغ و لزوم دور ماندن ترکیه از آن

به گزارش بارازعلی، سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه در پاسخ به اظهارات بایدن که گفته بود ترکیه باید از بحران قره باغ دور باشد گفت: آیا از ارمنستان نیز خواسته اید که اشغال را متوقف کند؟

پاسخ کالین به سخنان بایدن درباره قره باغ و لزوم دور ماندن ترکیه از آن

جهت دریافت خدمات ویلای یک طبقه مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ابراهیم کالین سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه در توییتی در پاسخ به اظهارات جو بایدن نامزد ریاست جمهوری آمریکا که خواسته بود تنشهای قره باغ به سرعت متوقف گردد و کشورهایی مانند ترکیه نیز باید از این درگیری دور باشند، نوشت: آیا از ارمنستان نیز می خواستید که اشغال را متوقف کند؟ یا تنها به تصمیمات لابی ارامنه گردن خم نموده اید؟

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جو بایدن، رقیب ترامپ از حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در خصوص حمله درگیری قره باغ گفته بود: با توجه به افزایش سریع تعداد مجروحین در قره باغ کوهستانی و حومه آن، ترامپ باید از ارمنستان و آذربایجان بخواهد تا فوراً به درگیری خاتمه دهند. همچنین باید از ترکیه و دیگر کشورها بخواهد تا در درگیری ارمنستان و آذربایجان دخالت نکنند.

ترکیه طی سه روز گذشته از درگیری اتفاق افتاده در قره باغ نقش پررنگی در حمایت از جمهوری آذربایجان ایفا نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1388

به "پاسخ کالین به سخنان بایدن درباره قره باغ و لزوم دور ماندن ترکیه از آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ کالین به سخنان بایدن درباره قره باغ و لزوم دور ماندن ترکیه از آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید