پرداخت بیش از 25 میلیارد ریال هزینه درمانی به بیماران نیازمند در کردستان

به گزارش بارازعلی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان از پرداخت 25 میلیارد ریال هزینه درمانی به بیماران نیازمند در استان خبر داد.

پرداخت بیش از 25 میلیارد ریال هزینه درمانی به بیماران نیازمند در کردستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از سنندج،پیام جلالی مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از 25 میلیارد ریال یاری هزینه درمانی به حساب هزار و 703 نفر بیمار نیازمند استان واریز شده است.

جلالی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری خدمات خوبی از طریق بانک امانات پزشکی هلال احمر به جامعه هدف ارائه شده و بیش از 25 میلیارد ریال یاری هزینه درمانی براساس مدارک تایید شده از طریق پزشکان معتمد به حساب بیماران نیازمند واریز شده است.

او بیان نمود: جمعیت هلال احمر،خدماتی را به منطقه ها آسیب پذیر و کم برخوردار و با هدف تامین تجهیزات پزشکی و یاری معیشتی به اقشار ضعیف شروع کرده و امکانات خود را به میدان آورد؛ و این یاری هزینه درمانی شامل افرادی می شود که شرایط مالی مناسبی ندارند و در انتظار یاری های هرچند ناچیزند که بتواند برای دارو و درمان استفاده نمایند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: جمعیت هلال احمر در بانک امانات پزشکی 74 کپسول اکسیژن، 27 دستگاه اکسیژن ساز، 50 عدد مانومتر، 37 عدد پالس اکسی متر و...در اختیار دارد که در طول سال جهت استفاده در اختیار بیماران نیازمند قرار داده میشود.

جلالی بیان داشت: با توجه به نیاز بیماران به تجهیزات پزشکی از مردم و خیرین خواستاریم با اهدای کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن ساز، مانومتر، پالس اکسی متر، ویلچر، عصا و ... یاری گر هلال احمر در یاری به بیماران نیازمند باشند و با تامین هزینه بیماران و بی تفاوت نبودن نسبت به درد و رنج دیگران، شرایطی فراهم شود که بیماران رنجی جز بیماری نداشته باشند.

او یادآور شد: خیرینی که علاقه مند به مشارکت در این طرح هستند می توانند تجهیزات درمانی را به بانک امانات هلال اهدا نمایند یا وجوه مورد نظر خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز نمایند و اطمینان خاطر داشته باشند که وجوه واریزی تمام و کمال صرف هزینه های درمانی نیازمندان می شود.

م

11

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2091

به "پرداخت بیش از 25 میلیارد ریال هزینه درمانی به بیماران نیازمند در کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت بیش از 25 میلیارد ریال هزینه درمانی به بیماران نیازمند در کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید