پیش بینی وزش باد نسبتا شدید و باران پراکنده در چندین استان

به گزارش بارازعلی، کارشناس سازمان هواشناسی از باران پراکنده و وزش باد نسبتا شدید در چندین استان کشور از جمله تهران و البرز در بعضی ساعت های عصر امروز اطلاع داد.

پیش بینی وزش باد نسبتا شدید و باران پراکنده در چندین استان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، کبری رفیعی امروز (شنبه) درباره شرایط جوی حال حاضر کشور گفت: امروز در استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، ارتفاعات یزد و مازندران و بخش هایی از مرکزی و کرمان بارش پراکنده و وزش باد داریم.

وی بیان داشت: فردا در مناطقی از یزد و نیمه شمالی کرمان و ارتفاعات سمنان بارش پراکنده ادامه خواهد یافت.

رفیعی اضافه نمود: عصر امروز نیز در بعضی ساعت ها در استان های تهران، البرز، سمنان، قزوین، قم، ایلام و شمال اصفهان، شمال مرکزی و غرب خوزستان، وزش باد شدید و گرد و خاک خواهیم داشت.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، روز دوشنبه در مازندران، گلستان، سمنان و شمال هرمزگان، تهران، البرز و کرمان همین شرایط ادامه دارد.

به گفته رفیعی، برای روز سه شنبه وزش باد و باران پراکنده در شمال غرب کشور پیش بینی می گردد و سایر مناطق جوی پایدار خواهد داشت.

رفیعی گفت: امروز همچنین تنگه هرمز و خلیج فارس مواج است.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می گردد و فردا هم شرایط جوی همین است ضمن اینکه پیش بینی افزایش دمای هوا در استان تهران را از امروز تا روز دوشنبه (30 فروردین ماه) داریم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1823

به "پیش بینی وزش باد نسبتا شدید و باران پراکنده در چندین استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی وزش باد نسبتا شدید و باران پراکنده در چندین استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید