پیگیر حضور بانوان در ورزشگاه ها هستیم

به گزارش بارازعلی، به گزارش خبرنگاران، مریم کاظمی پور در جمع خبرنگاران در تبریز افزود: در دولت سیزدهم تمام دغدغه ما در بخش معاونت توسعه ورزش بانوان این است که برنامه هایی را برای قشر بانوان تدارک ببینیم تا هم در بخش همگانی و هم بخش قهرمانی راه پیشرفت ورزشکاران را فراهم کنیم.

پیگیر حضور بانوان در ورزشگاه ها هستیم

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به برنامه های ارتقا سطح توان مربیان و داوران تمام رشته های ورزشی، گفت: سعی خواهیم کرد توانمندی های زنان جامعه مان را در سطوح عالی ورزش بالا بریم و تحقق این امر همکاری های بین بخش های مختلف از قبیل وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش با فدراسیون های ورزشی را می طلبد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که تصمیم نهایی وزارت ورزش و جوانان در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه ها چیست، عنوان داشت: این قضیه به طور جدی دنبال می شود البته اولویت ورزش بانوان کشور این است که عدالت ورزشی را برای تمام بانوان فراهم کنیم.

وی ادامه داد: حضور بانوان در ورزشگاه ها، درخواستی است که قشر مشخصی از ما مطالبه می کند و این موضوع را به شکل منطقی و بر اساس اصول و قاعده در مجامعی که در این خصوص تصمیم گیر هستند، مطرح می کنیم و نتایج آن به نحو مقتضی به اطلاع مردم خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2208

به "پیگیر حضور بانوان در ورزشگاه ها هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیر حضور بانوان در ورزشگاه ها هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید