چهارمین شکست تیم نیروی زمینی در مسابقات هندبال باشگاه های آسیا

به گزارش بارازعلی، به گزارش خبرنگاران، در ادامه مرحله مقدماتی و گروهی بیست و سومین دوره مسابقات هندبال باشگاه های آسیا در جده عربستان امروز پنجشنبه 26 خرداد تیم نیروی زمینی شهید شاملی به نام نماینده ایران به مصاف مدافع نام قهرمانی و صدرنشین گروه یک یعنی تیم العربی قطر رفت و در انتها با نتیجه 30 بر 25 بازی را به حریف واگذار کرد.

چهارمین شکست تیم نیروی زمینی در مسابقات هندبال باشگاه های آسیا

نیمه اول این دیدار هم 16 بر 11 به سود کننده قطر پایان یافت اما در نیمه دوم تیم نیروی زمینی شهید شاملی با یک بازی منطقی و هماهنگ پا به پای العربی پیش رفت طوری که در دقیقه 55 با نتیجه 25 بر 24 تنها یک امتیاز از حریفش فاصله داشت اما در ادامه این کننده قطر بود که اختلاف امتیازی خود را بیشتر کرد و در نهایت برنده این بازی شد.

تیم نیروی زمینی شهید شاملی که در شرایط خاص با کمبود بازیکن مطمئن روی نیمکت خود در این رقابت ها شرکت کرده است، در سه دیدار گذشته خود پیروز به کسب پیروزی نشد و با این شکست در جایگاه پنجم جدول رده بندی گروه یک این رقابت ها قرار گرفت.

همچنین امروز الکویت با القطن به میدان می رود و از ساعت 16:30 به وقت تهران در یک بازی حساس و مهم صنعت مس کرمان روبروی الدحیل، صدرنشین گروه دو این رقابت ها، صف آرایی می کند و در صورت کسب پیروزی مقابل این تیم به مرحله نیمه نهایی صعود و برای کسب مقام اول تا چهارم پیکار خواهد کرد.

سایر بازی های امروز بین تیم های الوحده- اُلمالیق و النجمه - السالمیه برگزار خواهد شد.

طبق برنامه این رقابت ها پس از پایان مسابقات مرحله مقدماتی، تیم ها فردا، جمعه، 28 خرداد، استراحت می کنند و مرحله بعد این رقابت ها روز شنبه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1936

به "چهارمین شکست تیم نیروی زمینی در مسابقات هندبال باشگاه های آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین شکست تیم نیروی زمینی در مسابقات هندبال باشگاه های آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید