چهار سامانه توزین در حین حرکت خودروهای باری دراستان زنجان نصب شد

به گزارش بارازعلی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان دست نشان افزود: 3 دستگاه WIM - سامانه توزین حین حرکت - در محورهای مواصلاتی استان زنجان نصب شده اند که قادرند به صورت آنلاین بار خودروهای سنگین را وزن‌کشی کرده و با اطلاعات ثبت شده در بارنامه خودروهای باری تطبیق دهند و هرگونه مغایرت را به پلیس اعلام کنند و راه اندازی چهارمین دستگاه نیز در محور زنجان – بیجاردردستورکارقراردارد.

چهار سامانه توزین در حین حرکت خودروهای باری دراستان زنجان نصب شد

وی ادامه داد: براساس برنامه سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور و در راستای جلوگیری از فرسودگی راه‌ها به علت عبور بارهای غیرمجاز 65 دستگاه توزین در حال حرکت در جاده‌های کشور نصب می شود که سهم استان زنجان دراین میان 4 دستگاه است .

دست نشان تصریح کرد: سه دستگاه درحال حاضر درمحورهای آزادراه زنجان – قزوین و باند شمالی و جنوبی محورزنجان – خرمدره نصب شده است و چهارمین دستگاه در محور زنجان – بیجارمستقرخواهد شد .

مدیرکل راهداری وحمل وننقل جاده ای استان زنجان بیان داشت : در شرایط فعلی و با استفاده از این سامانه این امکان فراهم می شود که علاوه بر توزین بار خودروها به صورت دیجیتالی و در حال حرکت، بارنامه خودرو نیز کنترل می‌شود و در صورت مغایرت میان وزن بار خودرو با آنچه در بارنامه ذکر شده، اطلاعات خودرو به پلیس راه اعلام شده و به این تخلف رسیدگی می‌شود.

دست نشان افزود: هزینه اضافه شدن هریک از این دستگاه‌ها و اتصال آن به سامانه آنلاین، حدود یک میلیارد تومان است و با احتساب راه اندازی سامانه توزین حین حرکت محور زنجان – دندی که درسالهای قبل نصب شده بود ،تعداد سامانه های موجود درمحورهای استان زنجان به 5 دستگاه می رسد .

منبع: mehrnews.com
انتشار: 23 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 58

به "چهار سامانه توزین در حین حرکت خودروهای باری دراستان زنجان نصب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار سامانه توزین در حین حرکت خودروهای باری دراستان زنجان نصب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید