گواردیولا: نباید الان روی بازی بعدی مان در اروپا تمرکز کنیم، در حال حاضر ریتم خوبی داریم

به گزارش بارازعلی، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی پس از صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به شاگردانش توصیه کرد که تمرکز خود را فعلاً معطوف به رقابت های داخلی نمایند.

گواردیولا: نباید الان روی بازی بعدی مان در اروپا تمرکز کنیم، در حال حاضر ریتم خوبی داریم

با ما سفر کنید و با تورهای اروپا بهار 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا در پی رجحان 2 بر صفر شب گذشته (سه شنبه) شاگردانش مقابل بوروسیا مونشن گلادباخ در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و صعود به دور بعد رقابت ها با رجحان 4 بر صفر در مجموع دو ملاقات رفت و برگشت، گفت: ما به لحاظ ارائه بازی در دوره خوبی به سرمی بریم. این (ارائه بازی خوب) تنها دغدغه و نگرانی من است، چون با عملی شدن آن نتایج خود به خود می آیند. ما در این بازی مقابل بوروسیا مونشن گلادباخ خوب عمل کردیم و صعود از این مرحله را جشن خواهیم گرفت. همه بازیکنان ما آماده هستند، اما اوضاع می تواند در یک روز تغییر کند.

وی در ادامه اضافه کرد: ما تقابل با لسترسیتی، سپس بازی در لیگ قهرمانان، بعد از آن ملاقات با لیدزیونایتد و دوباره بازی در لیگ قهرمانان را در پیش داریم، نمی دانم چه خبر است. به همین خاطر باید مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را فراموش کنیم و در حال حاضر تنها به فکر پیروزی در بازی پیش روی خود باشیم. ما باید همان کاری را کنیم که در فصول گذشته انجام دادیم.

سرمربی منچسترسیتی با اشاره به تقابل پیش روی تیمش با اورتون در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگیس گفت: روز شنبه، اگر ما در تقابل با اورتون شایسته صعود به دور بعد باشیم، این اتفاق خواهد افتاد، در غیر این صورت از دور رقابت ها کنار خواهیم رفت. ما در حال حاضر ریتم خوبی داریم، اما برای ما مربیان مدیریت مسائل غیرقابل پیش بینی اهمیت دارد. به هر حال این پیروزی مهمی برای ما بود و مهم نیست که چطور و چه زمانی از بازی به این پیروزی رسیدیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

گواردیولا در سرانجام اعلام نمود: ما به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک هستیم، اما هنوز باید بازی کنیم. برخی اوقات وقتی زودهنگام به قهرمانی لیگ می رسید، این برای مسابقات حذفی خوب نیست، چون وقتی مجبور هستید برای یک جام بجنگید، این به شما یاری می نماید تا برای کسب بقیه جام ها نیز مبارزه کنید. به همین خاطر ما تنها باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم و نباید روی بازی بعدی مان در لیگ قهرمانان تمرکز کنیم. این بهترین راه است و سپس خواهیم دید که چه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1773

به "گواردیولا: نباید الان روی بازی بعدی مان در اروپا تمرکز کنیم، در حال حاضر ریتم خوبی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: نباید الان روی بازی بعدی مان در اروپا تمرکز کنیم، در حال حاضر ریتم خوبی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید