11 معلم مدارس استثنایی البرز در جشنواره مجازی تدریس منتخب شدند

به گزارش بارازعلی، رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز گفت: 11 معلم مدارس استثنایی در جشنواره مجازی تدریس الگوهای برتر یاددهی و یادگیری سال تحصیلی 1400 - 1399 منتخب استانی شدند.

11 معلم مدارس استثنایی البرز در جشنواره مجازی تدریس منتخب شدند

به گزارش خبرنگاران البرز، عباس کشاورز اضافه نمود: به منظور توسعه فضای رقابتی سازنده، افزایش کیفیت و نوآوری در بکارگیری علم و فن آوری های تازه اطلاعاتی، ارتقای زمینه پژوهشگری و توانمندسازی حرفه ای معلمان در مدارس به صورت مجازی در استان برگزار گردید.

وی از ارتقای کمی و کیفی شیوه های تدریس معلمان و شناسایی و ترویج روش های نوین یاددهی -یادگیری از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره یاد کرد.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز گفت: معلمان همه مدارس استان با ارائه طرح درس و فیلم تدریس در این جشنواره مجازی شرکت کردند.

کشاورز اضافه نمود: این جشنواره برای معلمان مدارس استثنایی با رویکرد انفرادی و اقدام پژوهی و در گروه های آسیب دیده بینایی، شنوایی ، احتیاج ویژه ذهنی، چند معلولیتی و جسمی حرکتی، مسائل ویژه یادگیری، اختلالات طیف اتیسم، گفتاردرمانی، کاردرمانی، شنوایی شناسی، خدمات هدایت و مشاوره درتمام دوره های تحصیلی اجرا شد.

کشاورز ادامه داد: در گروه دانش آموزان آسیب دیده شنوایی در دوره های متوسطه اول و دوم احمد محمودی و در دوره ابتدایی شهره کریمایی منتخب جشنواره مجازی تدریس شدند.

وی اضافه نمود: درگروه دانش آموزان با کم توانی ذهنی دوره پیش دبستانی هم سمیرا راستی و در دوره ابتدایی صدیقه مشکانی برتر شدند.

وی اضافه نمود: درگروه دانش آموزان چند معلولیتی هم در دوره پیش دبستانی هم فاطمه توانگر روستا و معصومه مردمی در دوره ابتدایی رتبه برتر این جشنواره را کسب کرد.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز گفت: در گروه دانش آموزان با مسائل ویژه یادگیری هم در تدریس انفرادی لیلا یگانه شمامی و در درس پژوهی هم مرکز مسائل ویژه یادگیری یگانه رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

کشاورز اضافه نمود: در تدریس مجازی تربیت بدنی هم کیانا حسن زاده منتخب استانی جشنواره مجازی تدریس الگوهای برتر یاددهی و یادگیری شد.

کشاورز ادامه داد: 18 مدرسه استثنایی در البرز وجود دارد که از این تعداد 17 مدرسه به صورت دولتی و یک مدرسه هم به صورت غیردولتی فعالیت می نماید.

وی اضافه نمود: 19 مرکز مسائل ویژه یادگیری در استان وجود دارد که از این تعداد 10 مرکز به صورت دولتی، 9 مرکز به صورت غیردولتی فعالیت می نمایند.

البرز یک هزار و 889 نفر دانش آموز استثنایی و 9 هزار و 223 نفر دانش آموز هم به صورت تلفیقی فراگیر در مدارس عادی دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1958

به "11 معلم مدارس استثنایی البرز در جشنواره مجازی تدریس منتخب شدند" امتیاز دهید

1 کاربر به "11 معلم مدارس استثنایی البرز در جشنواره مجازی تدریس منتخب شدند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 معلم مدارس استثنایی البرز در جشنواره مجازی تدریس منتخب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید