50 نفر در حمله 100 فرد مسلح نقاب دار در نیجریه کشته شدند

به گزارش بارازعلی، به گزارش خبرنگاران، خبرگزاری فرانسه هم اکنون با انشتار خبری فوری در حساب کاربری خود در توئیتر خاطرنشان کرد: مقامات نیجریه امروز دوشنبه خاطرنشان کردند دست کم 50 نفر در حمله مهاجمان مسلح به مردم در شمال این کشور کشته شده اند.

50 نفر در حمله 100 فرد مسلح نقاب دار در نیجریه کشته شدند

بر اساس اعلام این خبرگزاری، گروهی متشکل از 100 فرد مسلح نقاب دار با حمله به مردم چند روستا در ایالت کادونا، آنها را هدف حمله خود قرار دادند.

خبرگزاری فرانسه در این خصو می افزاید: در یکی از این روسیاها، نمازگذاران حین خروج از مسجد پس از اقامه نماز صبح مورد حمله قرار گرفتند.

خبرگزاری فرانسه به نقل از شاهدان عینی در این خصوص می افزاید: افراد مسلح نقاب در ادامه به غارت و آتش زدن منازل مردم مبادرت ورزیده و تعدادی از مردم را نیز ربودند که اطلاعی از سرنوشت آنها در دست نیست.

تا کنون اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر نشد است؛ اما حملات تروریستی این چنینی به گروهک تکفیری تروریستی بوکوحرام در این کشور نسبت داده می گردد.

این در حالیست که محمدو بوهاری رئیس جمهوری نیجریه که جنایت فجیع قتل عام شیعیان در زاریا را در کارنامه تاریک دوران تصدی خود دارد؛ تا کنون نتوانسته است هیچ اقدام مثبتی را برای جلوگیری از ادامه جریان های مشابه در سراسر کشورش به انجام برساند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1052

به "50 نفر در حمله 100 فرد مسلح نقاب دار در نیجریه کشته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50 نفر در حمله 100 فرد مسلح نقاب دار در نیجریه کشته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید