آمریکا آغاز به بازسازی پایگاهش درشمال سوریه نموده است

به گزارش بارازعلی، یک خبرگزاری ترکیه ای گزارش کرد، نظامیان آمریکایی آغاز به بازسازی یک پایگاه نظامی خود در شمال سوریه در سمت جنوب عین العرب یا کوبانی که پیشتر در زمان عملیات ترکیه در این منطقه تخلیه شد، نموده اند.

آمریکا آغاز به بازسازی پایگاهش درشمال سوریه نموده است

به گزارش ایسنا، خبرگزاری آناتولی ترکیه بر اساس گزارش خبرنگاران میدانی خود نوشت، حدود 50 خودروی زرهی و ده ها کامیون ثبت شده در عراق که از سوی ارتش آمریکا اعزام شده بودند، به وسیله اتوبان راهبردی M4 که منبج را به قامیشلی متصل می نماید وارد روستای صرین در شمال سوریه شدند.

این خودرو ها که به پایگاه پیشین خود در منطقه سیلو بازگشته اند، در این منطقه مستقر شده اند. نظامیان آمریکا به تاسیس مجدد این پایگاه که آن را تخلیه و تخریب نموده بودند، پرداخته اند.

پایگاه های ارتش آمریکا در روستا های صرین و سبیت واقع در حدود 30 کیلومتری جنوب مرز ترکیه و سوریه پیش از این در زمان عملیات چشمه صلح ترکیه در شمال سوریه تخلیه شده و ازبین رفته بودند.

سربازان آمریکایی روز آدینه گشت زنی های خود در نزدیکی میادین نفتی در شمال شرق سوریه را بعد از وقفه به وجود آمده در اثر عملیات چشمه صلح ترکیه از سر گرفتند.

ترکیه در تاریخ 9 اکتبر عملیات چشمه صلح را برای از بین بردن عناصر شبه نظامی در مناطق کُردنشین شمال سوریه و همینطور ایجاد یک منطقه امن در نزدیکی مرز خود و یاری به بازگشت امن آوارگان سوری به کشورشان کلید زد.

آنکارا و مسکو چندی پیش توافقی منعقد کردند که بر اساس آن شبه نظامیان کُرد به میزان 30 کیلومتر از مرز جنوب ترکیه عقب نشینی نموده و نیرو های امنیتی ترکیه و روسیه به صورت مشترک در آنجا گشت زنی خواهند کرد.

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با ما تماس بگیرید.

منبع: عصر ایران
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 589

به "آمریکا آغاز به بازسازی پایگاهش درشمال سوریه نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا آغاز به بازسازی پایگاهش درشمال سوریه نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید