ابعاد آموزش آنلاین زبان فارسی به دانشجویان غیر ایرانی آنالیز می گردد

به گزارش بارازعلی، مدیرکل امور دانشجویان غیر ایرانی سازمان امور دانشجویان گفت: با توجه به شرایط ناشی از ویروس کرونا و تقویت رویکرد های آموزش غیر حضوری، ابعاد آموزش آنلاین زبان فارسی به دانشجویان غیر ایرانی آنالیز می گردد.

ابعاد آموزش آنلاین زبان فارسی به دانشجویان غیر ایرانی آنالیز می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات بهترین موسسه اعزام دانشجو به آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از سازمان امور دانشجویان، عبدالحمید علیزاده در نخستین ویبنار آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیر ایرانی در دوران پسا کرونا گفت: برای آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیر ایرانی باید منابع و امکانات مراکز آموزش زبان فارسی را به اشترک بگذاریم و ضرورتی به سرمایه گذاری کلان در همه دانشگاه ها نباشد.

وی اضافه نمود: منابع درسی و استاندارد های آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیر ایرانی تا حدود زیادی معین است و در وبینار های تخصصی به دنبال آنالیز شیوه های آموزش زبان فارسی به صورت آنلاین هستیم به صورتی که بهترین کیفیت و نتیجه را در پی داشته باشد.

علیزاده تاکید نمود: در دو ویبناری که در تابستان امسال برگزار می گردد انتخاب منابع متناسب با شیوه آموزش آنلاین، نرم افرار های مناسب و آزمون آنلاین به بحث گذاشته می گردد.

بهادر باقری، معاون زبان فارسی و ایران شناسی در خارج از کشور مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم نیز در این وبینار با استقبال از شیوه آموزش آنلاین گفت: باید طوری برنامه ریزی کنیم تا تمام فرآیند آموزش زبان فارسی تا آزمون نهایی به شیوه آنلاین برگزار گردد.

در ادامه این گفتگوی آنلاین، تعدادی از استادان آموزش زبان فارسی و مدیران مراکز آموزش زبان فارسی دانشگاه های کشور دیدگاه های خودرا در مورد آموزش زبان فارسی در شرایط حاضر مطرح کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1311

به "ابعاد آموزش آنلاین زبان فارسی به دانشجویان غیر ایرانی آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابعاد آموزش آنلاین زبان فارسی به دانشجویان غیر ایرانی آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید