اتحادیه کارمندان دولت یونان خواهان برپایی اعتصاب 24 ساعته شد

به گزارش بارازعلی، خبرنگاران: اتحادیه کارکنان دولتی یونان در حالی خواهان برپایی اعتصاب 24 ساعته در روز چهارشنبه شده است که مجلس این کشور میخواهد سه شنبه در مورد اصلاحاتی که باید برای دریافت یاری اقتصادی جدید بین المللی انجام گردد، رای گیری کند.

اتحادیه کارمندان دولت یونان خواهان برپایی اعتصاب 24 ساعته شد

سفر با تور ارزان یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، اتحادیه کارمندان دولت یونان روز دوشنبه با انتشار بیانیه ای خواهان مشارکت کارکنان دولت در اعتصاب 24 ساعته روز چهارشنبه شده است. هدف اصلی از برپایی این اعتصاب، اعلام مخالفت با توافقنامه اخیر بین دولت آتن و نهادهای مالی بین المللی خواهد بود.

اعتصاب نمایندگان همچنین قصد دارند تا اواخر روز چهارشنبه در برابر ساختمان مجلس یونان تجمع نمایند. این نخستین اعتصابی خواهد بود که در دوره شش ماهه دولت چپگرای یونان با نخست وزیری آلکسیس تسیپراس برپا خواهد شد.

حزب سیریزا پیش از رسیدن به قدرت، در تظاهرات و اعتصاب های زیادی طی سال های 2010 تا 2014 میلادی شرکت کرد تا مخالفت خود را با سیاست های ریاضتی که دولت محافظه کار آن را تصویب نموده بود، اعلام نماید.

قرار است اواخر امروز دوشنبه نیز تظاهراتی در مخالفت با بسته اصلاحات مالی در شهر آتن برگزار گردد.رهبران اروپایی به توافق اولیه با یونان دست یافتند تا طی سه سال آینده 86 میلیارد یورو یاری مالی جدید در اختیار آتن قرار دهند.

یونان با آثار منفی بحران مالی و مالی 2009 میلادی روبرو شده است. میزان بدهی های یونان به بیش از 175 درصد فراوری ناخالص داخلی رسیده است.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1232

به "اتحادیه کارمندان دولت یونان خواهان برپایی اعتصاب 24 ساعته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه کارمندان دولت یونان خواهان برپایی اعتصاب 24 ساعته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید