اتوبوس شهدا به زودی منتشر می گردد

به گزارش بارازعلی، به گزارش خبرنگاران ، رمان نوجوان اتوبوس شهدا، تألیف محمدرضا شرفی خبوشان با محتوای داستانی شیوا و جذاب برای نوجوانان که بر اساس زندگی سردار شهید محمدعلی الله دادی نوشته شده است، به زودی از سوی انتشارات خط مقدم منتشر می گردد.

اتوبوس شهدا به زودی منتشر می گردد

در بخشی از این کتاب آمده است:

سارق توی روز روشن خیلی ترسناک تر از شب تاریک است؛ برعکس سارق شب که معلوم است خودش هم می ترسد که توی تاریکی هوا و وقتی که مردم خوابند، می رود سارقی. سارق روز معلوم است سر نترسی دارد و لازم نمی داند که خودش را قایم کند. حتماً حساب همه جایش را هم نموده و خیلی زور دارد و زرنگ است. تازه سارقی که برود خانه یک سردار سپاه سارقی، معلوم است چقدر خطرناک است.

این ها هم خیلی بی خیال بودند. انگار خانه مال خودشان باشد، داشتند اثاثیه را می گذاشتند توی وانت و اصلاً به دور و برشان هم نگاه نمی کردند. خیلی به خودشان مطمئن بودند. شاید هم من برایشان اهمیتی نداشتم. حق هم داشتند؛ از من ترسوتر و بدبخت تر هم مگر آن زمان روز توی آن کوچه خلوت پیدا می شد که مثل دیوانه ها با زیرشلواری راه راه و یک جفت دمپایی دخترانه سوار یک دوچرخه از خودش عظیم تر شده باشد و پاهایش را به زور به رکاب بند نموده باشد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1856

به "اتوبوس شهدا به زودی منتشر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتوبوس شهدا به زودی منتشر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید