اختصاص قیر رایگان به پروژه های نوسازی بافت فرسوده

به گزارش بارازعلی، تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری از اختصاص قیر رایگان به پروژه های نوسازی و بهسازی بافت های نابسامان شهری اطلاع داد.

اختصاص قیر رایگان به پروژه های نوسازی بافت فرسوده

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، مهدی عبوری در حاشیه بازدید و پیگیری انجام پروژه های بازآفرینی شهری اردبیل همراه با علی نیکزاد نایب رئیس مجلس در جمع خبرنگاران در مورد تأمین هزینه های زیرساختی شهری گفت: تخصیص اعتبار به منظور انجام اقدام مشترک همراه با دستگاه های خدمات رسان در مناطق سکونت گاه های غیررسمی و بافت فرسوده اردبیل، تأمین قیر جهت آسفالت معابر سکونت گاه های غیررسمی در اردبیل و پارس آباد، تأمین هزینه ساخت یک مدرسه در ایران آباد، تخصیص اعتبار جهت ساخت و تجهیز فضای سبز در مناطق کم برخوردار اردبیل، بازسازی پیاده راه بازار تاریخی خلخال و تخصیص اعتبار به پروژه قلعه باشی این شهر از جمله مصوبات سفر امروز بود.

وی در ابتدای سخنان خود به مصوبات سفر گذشته به اردبیل اشاره نمود و گفت: بازدید از فرایند اجرای پروژه های سفر قبلی جهت تأمین هزینه های تعهد شده وزارت راه و شهرسازی اولین کاری بود که در ابتدای ورود به اردبیل انجام گرفت تا ضمن احصاء مسائل و فرایند پیشرفت کار، تعهدات وزارت راه و شهرسازی نیز کامل تر گردد.

دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار کشور به بازدید از محلات ایران آباد و عدالت آباد در اردبیل اشاره نمود و گفت: این بازدیدها با هدف اطلاع از نحوه خدمت رسانی به مردم و میزان پیشرفت تعهدات وزارت راه و شهرسازی و شرکت بازآفرینی شهری انجام گرفت تا پرداخت های تعهد شده مراحل بعدی نیز صورت پذیرد.

وی در ادامه سخنان خود به شرایط سکونت گاه های غیررسمی و بافت فرسوده اردبیل اشاره نمود و گفت: با پیگیری های مسئولین استانی مصوباتی نیز برای شهرستان های خلخال و پارس آباد به تصویب رسید تا با مشارکت وزارت راه و شهرسازی این مناطق نیز آباد شوند.

عبوری از تأمین قیر برای آسفالت مناطق سکونت گاه های غیررسمی در اردبیل اطلاع داد و گفت: تأمین قیر رایگان و هزینه آسفالت و بهسازی معابر شهرستان پارس آباد از جمله مصوبات سفر امروز بود.

هم چنین تأمین هزینه ساخت یک مدرسه در منطقه ایران آباد اردبیل نیز در دستور کار شرکت بازآفرینی شهری ایران نهاده شد.

وی به پروژه های شهرستان خلخال نیز اشاره نمود و گفت: هزینه بهسازی پیاده راه بازار تاریخی خلخال نیز از جمله مصوبات جلسه امروز بود که وزارت راه و شهرسازی متعهد به انجام این پروژه شد. هم چنین تخصیص اعتباری به پروژه قلعه باشی شهر خلخال نیز صورت خواهد پذیرفت.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به ایجاد فضای سبز در اردبیل نیز اشاره نمود و گفت: هزینه اجرا و تجهیز فضای سبز زمین هایی که شهرداری بدین منظور به تملک درآورده است از دیگر مصوبات سفر امروز بود که قرار شد وزارت راه و شهرسازی و شرکت بازآفرینی آن را انجام دهند.

وی از اجرای پروژه های کوچک شهری جهت تحرک بخشی به توسعه شهری در بافت های فرسوده و سکونت گاه های غیررسمی اطلاع داد و گفت: تخصیص اعتباری نیز جهت تأمین هزینه بعضی پروژه های دستگاه های خدمت رسان در سکونت گاه های غیررسمی اردبیل انجام می گیرد.

عبوری در خاتمه سخنان خود به تبصره 18 قانون بودجه کشور اشاره نمود و گفت: هم اکنون 760 پروژه به وسیله این تبصره در کشور در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1447

به "اختصاص قیر رایگان به پروژه های نوسازی بافت فرسوده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص قیر رایگان به پروژه های نوسازی بافت فرسوده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید