اولتیماتوم یک هفته ای مجلس به یک وزارتخانه

به گزارش بارازعلی، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با اعلام مهلت یک هفته ای مجلس به وزارت جهاد کشاورزی برای معین تکلیف شرایط مرغ گفت: در جلسه ای با حضور سرپرست نو وزارت جهاد کشاورزی حوزه ماموریتی هرکدام از دستگاه ها در این باره معین می گردد.

اولتیماتوم یک هفته ای مجلس به یک وزارتخانه

به گزارش خبرنگاران، محمد جواد عسکری اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی تا یک هفته آینده باید شرایط مرغ را معین تکلیف و قیمت مرغ را در بازار تثبیت کند.

وی اضافه کرد: باید مرغ بیشتری در کشور باید فراوری گردد و از طرفی بر مرغداری های کشور باید نظارت بیشتری به وسیله وزارت جهاد کشاورزی انجام گردد.

رئیس کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در دو روز آینده با حضور سرپرست نو وزارت جهاد کشاورزی با فراوری کنندگان جوجه یک روزه و مرغ گوشتی جلسه خواهیم داشت و حوزه ماموریتی هرکدام از دستگاه ها معین می گردد.

وی توضیح داد: بر این اساس در صورتی که احتیاج به تامین نهاده و واکسن است باید تامین گردد یا اگر مرغ فراوریی مازاد وجود دارد نیز معین تکلیف گردد.

بنابراین گزارش قیمت مرغ در ماه های اخیر افزایش قابل توجهی داشته است و با وجود افزایش قیمت 10 هزار تومانی نرخ مصوب این محصول، اما مرغداران حاضر به عرضه کافی این محصول به بازار نمی شوند و در بعضی استانها دچار کمبودهایی در این خصوص هستیم.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در واکنش به این موضوع بیان کرد، در صورتی که مرغداران همکاری نداشته باشند اقدام به واردات این محصول از ترکیه می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 خرداد 1402 بروزرسانی: 4 خرداد 1402 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2471

به "اولتیماتوم یک هفته ای مجلس به یک وزارتخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولتیماتوم یک هفته ای مجلس به یک وزارتخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید