اکران بشارت به یک شهروندهزاره سوم در مالزی

به گزارش بارازعلی، خبرنگاران: علی قاسمی مدیرپخش بین المللی فیلم سینمایی بشارت به یک شهروند هزاره سوم از اکران این اثر در مالزی اطلاع داد.

اکران بشارت به یک شهروندهزاره سوم در مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، فیلم سینمایی بشارت به یک شهروند هزاره سوم در دومین روز اکران خود در سینماهای تهران مورد استقبال علاقمندان سینما نهاده شد. به دلیل این استقبال در پردیس سینمای آزادی، پنج شنبه نوزدهم مهرماه سانس فوق العاده ای در ساعت 1:20 بامداد برای علاقه مندان این فیلم اختصاص یافت.

اکران بشارت به یک شهروند هزاره سوم از روز چهارشنبه در گروه سینمایی عصرجدید در سینماهای تهران شروع شده است. بنا به گفته علی قاسمی مدیرپخش بین المللی این فیلم، بشارت به یک شهروند هزاره سوم در کشور مالزی توسط شرکت میاست برودکست نتورک که حقوق پخش این فیلم در کشور مالزی را خریداری نموده به نمایش در می آید.

بشارت به یک شهروند هزاره سوم به کارگردانی محمدهادی کریمی براساس فیلمنامه ای از الهه احمدی ساخته شده است. در این فیلم می بینیم که با مرگ مرموز شهرزاد، لیلا و آزاده، تولد فرزندی که مینو در رحم دارد به مشکل برمی خورد. او در جستجوی پناهگاهی امن برای به جهان آوردن فرزندش است اما یک محفل شش تایی در پی سقط این کودک می باشد، تا اینکه...

منبع: تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 426

به "اکران بشارت به یک شهروندهزاره سوم در مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران بشارت به یک شهروندهزاره سوم در مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید