ایران با رجحان مقابل نیوزیلند به جمع هشت تیم برتر رسید

به گزارش بارازعلی، تیم ملی والیبال بانوان زیر 23 سال ایران برابر نیوزیلند به پیروزی رسید و به جمع هشت تیم برتر مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت.

ایران با رجحان مقابل نیوزیلند به جمع هشت تیم برتر رسید

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از تایلند، در ادامه رقابت های والیبال قهرمانی زیر 23 سال بانوان آسیا تیم ملی بانوان ایران امروز(دوشنبه) به مصاف تیم ملی نیوزیلند رفت.

در این دیدار ملی پوشان کشورمان با نتیجه سه بر صفر از سد حریف خود گذشتند. ملی پوشان ایران در شرایطی نیوزیلند را از پیش رو برداشتند که برخلاف تصورشان بازی آسانی برابر این تیم نداشتند.

به نظر می رسد که کادرفنی تیم نیوزیلند به خوبی تیم ایران را آنالیز کرده و برابر تیم ایران تغییر تاکتیک دادند چراکه به هیچ وجه شبیه به تیم ضعیفی که برابر مالزی حاضر شد، نبودند.

در این بازی ملی پوشان کشورمان با امتیازهای 28 بر 26، 25 بر 22، 25 بر 20 به پیروزی رسیدند. با توجه به نزدیک بودن بازی دو تیم کادر فنی ایران در ست دوم تغییر تاکتیک داد و بازیکن قطر پاسور ایران(شبنم امینی) را در پست دریافت قرار داد و آیتک سلامت (بازیکن ذخیره) را در پست قطر قرار داد.

نیوزیلندی ها نیز اصرار به مهار بازیکن سرعتی ایران داشتند و به این ترتیب توانستند بازی نزدیکی با ایران داشته باشند.

مونا آشفته، نگین شیرتری، تهمینه درگزنی، رویا شیری ،فرناز ساعی وشبنم امینی ترکیب تیم ملی ایران را در این بازی تشکیل دادند.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 971

به "ایران با رجحان مقابل نیوزیلند به جمع هشت تیم برتر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران با رجحان مقابل نیوزیلند به جمع هشت تیم برتر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید