بازدید هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شریف از فرایند بازسازی و نوسازی خوابگاه ها

به گزارش بارازعلی، هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شریف از آخرین شرایط فرایند توسعه پروژه بازسازی و نوسازی خوابگاه های این دانشگاه بازدید کردند.

بازدید هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شریف از فرایند بازسازی و نوسازی خوابگاه ها

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شریف از فرایند بازسازی و نوسازی خوابگاه های دانشگاه بازدید کردند.

طی این بازدید که با حضور رئیس اداره امور خوابگاه ها و مسئولین خوابگاه های (شهید احمدی روشن، طرشت 2 و طرشت 3) صورت گرفت ضمن بازدید از فرایند پیشرفت کار در خوابگاه های بازسازی و نوسازی شده، مسائل و موانع موجود مورد آنالیز نهاده شد و پیشنهاداتی در جهت تسریع فرایند اجرایی کار ارائه شد.

در این بازدید، هیات رئیسه دانشگاه در مورد ایجاد بستری مناسب جهت مشارکت و تعامل با خیرین، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و امور اقتصادی دانشگاه در جهت تأمین اعتبار اقتصادی این پروژه برای تسریع در کار تاکید نمود.

هیات رئیسه دانشگاه در این بازدید در مورد ایجاد برنامه ریزی موازی برای آماده سازی خوابگاه ها با پروتکل های بهداشتی ستاد کرونا برای اسکان محدود و موقت دانشجویانی که به تاریخ دفاع خود نزدیکند نیز بحث و گفتگو کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1221

به "بازدید هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شریف از فرایند بازسازی و نوسازی خوابگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شریف از فرایند بازسازی و نوسازی خوابگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید