بافت های با ارزش 300 روستای گردشگری بهسازی می گردد

به گزارش بارازعلی، به گزارش خبرنگاران، محمد رضا شاملو صبح امروز یک شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریز ابراز داشت: 80 هزار واحد روستایی و شهری زیر 20 هزار خانوار در امسال سنددار گردیده است.

بافت های با ارزش 300 روستای گردشگری بهسازی می گردد

وی با بیان اینکه اجرای طرح هادی از مهمترین برنامه ها و اولویت های کاری بنیاد در سطح کشور به شمار می رود، ادامه داد: طرح بهسازی بافت های باارزش در 300 روستای هدف گردشگری در سطح کشور سال جاری اجرایی گردیده و عملیات اجرایی 50 روستای نیمه تمام دیگر دارای بافت باارزش نیز تداوم می یابد تا تکمیل گردد.

معاون امور عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با بیان اینکه اجرای طرح مقاوم سازی واحدهای روستایی در اولویت ما است، ادامه داد: بنیاد مسکن با همکاری بانک های عامل اقدام به ارائه تسهیلات به متقاضیان می کند.

شاملو با تاکید بر اینکه تا کنون بیش از 97 درصد روستاهای کشور از تهیه این طرح برخوردار گردیده اند که شامل 37 هزار و 900 روستا است، گفت: تاکنون به دلیل نبود اعتبارات کشوری واستانی باز کارهای خوبی درروستا های اوشتبین جلفا وزنوزق مرند که از روستای بافت باارزش استان هستند انجام گردیده است.

وی گفت: طرح هادی در 17 هزار و 500 روستای کشور درحال انجام است و سال جاری نیز برنامه ریزی گردیده تا این طرح در یک هزار روستای کشور تهیه گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 130

به "بافت های با ارزش 300 روستای گردشگری بهسازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بافت های با ارزش 300 روستای گردشگری بهسازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید