با رفتن به این نقاط گردشگری عجیب، شگفت زده شوید

به گزارش بارازعلی، اگر به دنبال مکانی متفاوت از آنچه تا به امروز دیده اید، می گشت، باید نگاهی به این مکان های گردشگری بیندازید که عوامل طبیعی به زیبایی هرچه تمام تر در طول زمان بوجود آورده اند. در ادامه با پنج مورد از عجیب ترین آنها آشنا خواهید شد.

با رفتن به این نقاط گردشگری عجیب، شگفت زده شوید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای مولتی کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

چشمه آب گرم بزرگ، پارک ملی یلواستون، ویومینگ، آمریکا

پارک ملی یلو استون، سالانه پذیرای بیش از 3 میلیون گردشگر است که اغلب آن ها به دلیل وجود بزرگ ترین چشمه آب گرم ایالات متحده در این منطقه، به آن سفر می نمایند. این چشمه یکی از چندین چشمه آب گرم منطقه است که به واسطه وجود باکتری های مختلف، رنگ های مختلف و زیبا که نمایی مانند رنگین کمان رادارند پدیده آورده است. این رنگ ها با تغییر فصل عوض می شوند و هرماه زیباتر و خاص تر می شوند.

پارک ملی Lencois Maranhenses، برزیل

کویر لنکویس مارانهنسس در ایالت مارانائوی برزیل، یک جغرافیای منحصربه فرد دارد که در هیچ کجای دنیا وجود ندارد. منطقه ای با سواحل خشک ماسه ای که با هر بار بارش باران، پر از آب می گردد.

سوکوترا، یمن

سوکوترا، یک مجمع الجزایر کوچک یمنی است که دارای زمین های ساحلی، فلات های آهکی در کنار کوه و غار است. درخت های خون اژدها، با شکلی شبیه به سفینه های فضایی در این منطقه رشد نموده اند و در نگاه اول، شاید باورتان نگردد که این منطقه در زمین است.

دریاچه ناترون، ماندولی، تانزانیا

دریاچه ها از مهم ترین محل های گردشگری به شمار می فرایند که سالانه افراد زیادی برای شنا یا گردش از آن ها دیدن می نمایند. برخلاف اغلب دریاچه ها، دریاچه نمکی به نامه ناترون در تانزانیا وجود دارد که رنگ قرمز و عجیبی دارد. این دریاچه از خاکسترهای آتش فشانی پرشده و مواد تشکیل دهنده آن هم مشابه با مواد مومیایی های مصر است و با دمای 120 درجه ای آب و PH پایین، تبدیل به منطقه ای خطرناک شده است. در نگاه اول، حتی تماشای این منطقه نیز خطرناک به نظر می رسد اما فلامینگوهای زیادی این منطقه را برای مهاجرت خود، برمی گزینند.

غارهای کرم شب تاب، وایتومو، نیوزیلند

وایتمو، غاری است که در آن شاهد زندگی لاروهای کرم شب تاب هستیم و این موضوع سبب شده نمای استثنایی و روشنی پدید آید که هر فردی را مجذوب به خود می نماید. این غار برای تورهای خاصی نیز قابل بازدید است.

منبع: الی گشت
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 870

به "با رفتن به این نقاط گردشگری عجیب، شگفت زده شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با رفتن به این نقاط گردشگری عجیب، شگفت زده شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید