آنالیز دقیق و آشنایی با جاذبه های تاریخی پوکت

به گزارش بارازعلی، جاذبه های تاریخی پوکت

آیا اطلاعاتی در رابطه با جاذبه های تاریخی پوکت دارید؟ پوکت یکی از مهمترین مقاصد گردشگری می باشد که هر ساله شاهد بازدید خیل عظیم گردشگران از این جزیره هستیم. این جزیره رویایی در تایلند می تواند تمامی خواسته های شما از یک سفر لذت بخش را برآورده سازد و می توانید در این سفر جالب از بهترین جاذبه ها دیدن نمایید. جزیره ای بودن پوکت سبب شده که شاهد جاذبه های طبیعی بسیاری در این منطقه باشیم اما جزیره پوکت علاوه بر اینکه از نظر طبیعی سرآمد است می تواند نظر شما را برای بازدید از جاذبه های تاریخی خود نیز جلب نماید. جزیره پوکت مورد توجه بسیاری از پادشاهان زمان نیز قرار گرفته و به همین دلیل شاهد مراکز متعددی در سطح جزیره خواهید بود. در سفر به تور تایلند بی شک یکی از مهمترین مناطق دیدنی را می توان پوکت دانست که بی شک مسئولین تور بازدید از این منطقه را در لیست بازدید های خود خواهند داشت. گفتنی است که هر یک از جاذبه های پوکت اهمیت ویژه ای داشته و به دلایلی توانسته اند معروف شوند. جاذبه های تاریخی پوکت را می توانید در بخش های مختلفی از این جزیره شاهد باشید که هر یک از آنها قدمتی به درازای تاریخ داشته و ارزش دیدن خواهند داشت. تور پوکت را برای افراد ماجراجو توصیه می کنیم چرا که دراین تور می توانید از جاذبه های متعددی بازدید کرده و با رمز و راز زندگی مردم این منطقه آشنا شوید. گذراندن تعطیلات در این جزیره بی شک می تواند خاطره ای به یاد ماندنی برایتان داشته باشد که مورد توجه بسیاری نیز قرار گرفته. اما قبل از سفر باید حتما اطلاعاتی از جاذبه های تاریخی پوکت و همچنین جاذبه های طبیعی آن داشته باشید تا بتوانید بهترین مراکز را هدف قرار دهید. در این مقاله شما را با بعضی از جاذبه های تاریخی پوکت آشنا خواهیم کرد که بهترین مراکز را در لیست بازدید های خود قرار دهید. در ادامه با ما باشید:

آنالیز دقیق و آشنایی با جاذبه های تاریخی پوکت

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

منطقه قدیمی از جمله جاذبه های تاریخی پوکت

مشاهده مناطق تاریخی در میان مناظر بی نظیر پوکت می تواند بسیار لذت بخش بوده باشد. در این جزیره می توانید جاذبه های تاریخی متعددی را شاهد باشید که یکی از بهترین جاذبه های تاریخی پوکت را می توان منطقه قدیمی جزیره دانست که با مراجعه به این منطقه می توانید معماری بی نظیر قدیمیان تایلند را مشاهده کرده و اطلاعاتی از زندگی گذشتگان مردم این جزیره بدست آورید. در این منطقه می توانید مقبره های متعددی را شاهد باشید که با مراجعه به این بخش می توانید با آداب و رسوم مردم آشنا شوید. موزه های منطقه قدیمی پوکت را می توان یکی از مراکزی دانست که می توانید انواع قدیمی ترین اقلام را در این موزه ها مشاهده نمایید.

بازدید از معابد زیبای این منطقه را به هیچ وجه از دست ندهید. معابد متعددی در این بخش گرد هم آمده اند که هر یک از آنها معماری متفاوتی با یکدیگر داشته و بازدید از آنها حس تازگی برایتان خواهد داشت. بنا های مسکونی منطقه قدیمی پوکت نیز جلب توجه خواهند کرد چرا که رنگارنگ بودن منطقه به خودی خود شما را جذب خود خواهد نمود و نظر هر بیننده را به خود جلب می کند. در رستوران های منطقه قدیمی پوکت نیز می توانید انواع غذاهای محلی و بین المللی را سرو نمایید و کافه ها آماده ارائه خدمات به مسافرین خواهند بود. در فروشگاه های منطقه تاریخی پوکت نیز می توانید انواع صنایع دستی و نقاشی های بومیان منطقه را مشاهده و خریداری نمایید.

مجسمه بودای بزرگ از جمله جاذبه های تاریخی پوکت

یکی از معروف ترین جاذبه های تاریخی پوکت را می توان مجسمه بودا دانست که مردم پوکت به این مجسمه اعتقاد خاصی داشته و آن را یکی از مقدسات خود می شناسند. توجه داشته باشید که این مجسمه در یک فضای باز قرار گرفته و از دور نیز به دلیل بزرگی که دارد قابل تشخیص خواهد بود. این مجسمه بیش از یک آپارتمان 15 مرتبه ارتفاع دارد و به همین دلیل از تمامی بخش های شهر قابل مشاهده می باشد.

این مجسمه معماری فوق العاده زیبایی داشته و هر ساله مورد بازسازی قرار می گیرد و به همین دلیل هیچگونه تغییری در آن شاهد نخواهید بود و به خوبی از آن حفاظت می گردد. عکس دریافت در کنار مجسمه بیش از سایر بخش های جزیره پوکت مورد توجه قرار می گیرد چرا که این مجسمه در یک فضای باز قرار گرفته و در هنگام غروب زیبایی منحصر به فردی خواهد داشت. رنگ مجسمه سفید بوده و ارتفاع آن به 45 متر می رسد و بخش های پایینی آن را با رنگ طلایی زینت داده اند که این موارد دست به دست هم داده اند که زیبایی مجسمه را بیش از پیش کنند.

معبد وات چالونگ از جمله جاذبه های تاریخی پوکت

یکی از معروف ترین جاذبه های تاریخی پوکت را می توان معبد وات چالونگ دانست که بازدید کنندگان بسیاری این معبد را در این جزیره هدف قرار می دهند. معبد وات چالونگ از اهمیت ویژه ای در میان مردم پوکت برخوردار بوده و هنوز هم از آن به عنوان یک مکان مذهبی استفاده می گردد. این معبد نیز یکی از بهترین معابد بودایی تایلند می باشد و بسیاری از مردم این کشور به پرستش آیین بودایی مشغول بوده اند و می توانید در جای جای این کشور معابد بودایی متعددی را شاهد باشید.

یکی از مهمترین ویژگی های معبد وات چالونگ را می توان معماری بی نظیر آن دانست که هر شخصی را مبهوت خود خواهد نمود. اگر بخواهید تمامی معابد پوکت را مورد بازدید قرار دهید بی شک بیش از یک روز وقت لازم خواهد بود. چرا که تنها 29 معبد بودایی در این جزیره وجود دارند که تمامی آنها تاریخی بوده و بخش های مختلفی را نیز میتوانید در هر یک از آنها مشاهده نمایید. پس از فاصله دریافت 8 کیلومتری از شهر میتوانید به معبد وات چالونگ دسترسی داشته باشید که این معبد از میان دیگر معابد بودایی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. نقاشی های بر روی دیوار معبد را می توان از جمله مواردی دانست که نباید بازدید از آنها را از دست بدهید.

موزه ها از جمله جاذبه های تاریخی پوکت

یکی دیگر از محبوب ترین جاذبه های تاریخی پوکت را می توان موزه های این جزیره دانست که در این موزه ها می توانید با تاریخ این جزیره بیشتر آشنا شوید. یکی از مهمترین موزه های این جزیره را می توان موزه معماری پوکت دانست که بی شک یکی از جاذبه های تاریخی پوکت به شمار می رود. این موزه می تواند شما را با معماری های قدیمی و مدرن پوکت آشنا نماید و بی شک برای افراد ماجراجو بسیار لذت بخش خواهد بود. بسیاری سوالاتی از معماری های شهری پوکت در ذهن خود دارند و می توانند پاسخ تمامی سوالات خود را در این موزه بیابند.

موزه های دیگری نیز در این جزیره فعالیت می کنند که با مراجعه به هر یک از آنها می توانید روی تازه های دنیا را مشاهده نمایید. موزه جانور شناسی پوکت را می توان یکی از بهترین ها دانست. چرا که در این موزه می توانید انواع گونه های جانوری را مشاهده کرده و بتوانید با انواع جانور های بومی پوکت آشنایی بیشتری پیدا کنید.

جاذبه های ذکر شده تنها بخشی از مهمترین جاذبه های تاریخی پوکت بوده اند و سفر به این جزیره می تواند بسیار لذت بخش بوده باشد.

منابع:

https://www.planetware.com/thailand/phuket-island-tha-pk-pkp.htm

https://www.phuket.com/island/10mustsee.htm

منبع: دلتابان
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 298

به "آنالیز دقیق و آشنایی با جاذبه های تاریخی پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز دقیق و آشنایی با جاذبه های تاریخی پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید