برگزاری آموزش حضوری برپایه تصمیم گیری های ستاد مقابله با کرونا

به گزارش بارازعلی، رئیس دانشگاه مشخص استان کرمان از سرگیری آموزش حضوری را برپایه تصمیم گیری های دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا کشور گفت.

برگزاری آموزش حضوری برپایه تصمیم گیری های ستاد مقابله با کرونا

گزارش گروه استان های خبرنگاران، دکتر محمدعلی طاهر رئیس دانشگاه تعیین استان کرمان روز سه شنبه 4 آبان 1400 در سومین جلسه شورای مدیریت استان کرمان که به صورت حضوری و مجازی تشکیل شده بود در خصوص اهمیت نظام آموزش حضوری گفت: تبادل اطلاعات، استفاده از تجارب و نظرات دانشجویان، یادگیری مطالب در جمع کلاس، ایجاد انگیزه برای مطالعه دروس هر جلسه و آمادگی برای جلسات بعدی و... از مواردی است که می توان نام برد، اما بر اساس شرایط موجود و همه گیری ویروس کووید 19 با وجود اینکه نظام آموزشی کشور آمادگی و زیرساخت لازم برای آموزش مجازی را نداشت، وجود مسائل در فضای مجازی و سرعت اینترنت در کشور لیکن توانست تا این لحظه، فضای آموزشی را به صورت آموزشی ترکیبی و تلفیقی فعالیت خود را ادامه دهد.

وی اضافه کرد: با وجود مزایای آموزش غیرحضوری، اما آسیب های آموزش مجازی برای نودانشجویان بسیار بیشتر از بقیه دانشجویان است، زیرا عدم رعایت اصول مطالعه موجب پایین آمدن سطح کارایی، تضعیف روحیه، کاهش اعتماد به نفس، خستگی و دل زدگی می گردد با این حال ملاک ما درخصوص تصمیم گیری برگزاری آموزش حضوری برپایه تصمیم گیری های ستاد مقابله با کروناست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2086

به "برگزاری آموزش حضوری برپایه تصمیم گیری های ستاد مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری آموزش حضوری برپایه تصمیم گیری های ستاد مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید