برگزاری رویداد ملی کسب و کار در کتابخانه های عمومی همدان

به گزارش بارازعلی، عاطفه زارعی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب از برگزاری دومین رویداد ملی کسب و کار در کتابخانه های عمومی به میزبانی استان همدان اطلاع داد و اظهار کرد: این رویداد با حضور معاون برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه های عمومی کشور، مدیرکل پژوهش و آموزش نهاد کتابخانه های عمومی کشور، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان؛ کتابداران فعال در حوزه کسب و کار؛ کارآفرینیان و اعضای کتابخانه های عمومی که با حمایت کتابخانه صاحب کار شدند، برگزار می گردد.

برگزاری رویداد ملی کسب و کار در کتابخانه های عمومی همدان

وی اعلام کرد: این مراسم یکشنبه (هفتم اسفند ماه) در کتابخانه مرکزی همدان برگزار می گردد و علاقه مندان می توانند این برنامه را به صورت زنده در اسکای روم به آدرس http://www.skyroom.online/ch/researchpl/hameda دیدن نمایند.

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان همدان اعلام کرد: در این آیین کتابداران، کارآفرینیان و شاغلان به بیان تجربه های خود در حوزه کسب و کار خواهند پرداخت و استادان دانشگاه و فعالان حوزه کسب و کار نیز در این آیین به آنالیز ابعاد این موضوع می پردازند.

وی اعلام کرد: در کنار این نشست، نمایشگاهی از کسب و کارهای کوچک کتابخانه های عمومی استان همدان برگزار و در معرض دید بازدیدنمایندگان قرار خواهد گرفت.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 15 اسفند 1401 بروزرسانی: 15 اسفند 1401 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2441

به "برگزاری رویداد ملی کسب و کار در کتابخانه های عمومی همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری رویداد ملی کسب و کار در کتابخانه های عمومی همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید