برگزاری مسابقات ورزشی در استعدادیابی نونهالان نقش موثری دارد

به گزارش بارازعلی، به گزارش خبرنگاران، مهدی عبدالرزاقی در افتتاح مسابقات مینی والیبال دختران که به مناسبت هفته فرهنگی قزوین در سالن شهید بابایی برگزار گردید، با بیان اینکه نهادینه کردن ورزش همگانی بین نونهالان و جوانان از اهمیت بسزایی برخوردار است، اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری کوشش می نماید تا همه خانواده های قزوینی را درگیر ورزش کند تا استعدادهای فرزندان آنها شناسایی گردد.

برگزاری مسابقات ورزشی در استعدادیابی نونهالان نقش موثری دارد

عضو شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: بعد از استعدادیابی نونهالان و جوانان، می توان آنها را تربیت کرد تا در مسابقات ملی و بین المللی برای استان قزوین افتخار بیافرینند.

عبدالرزاقی گفت: استعدادهای ورزشی شهروندان با برگزاری مسابقات محلات به نحو مطلوبی کشف می گردد به همین دلیل مجموعه مدیریت شهری نگاه ویژه به این مسابقات دارد.

این عضو شورا ابراز کرد: باید برگزاری مسابقات محلات در طول سال تداوم داشته باشد تا نونهالان و جوانان با شور و نشاط بیشتری در عرصه ورزش حضور پیدا نمایند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: نگاه ویژه به رشته های قهرمانی و همگانی و توسعه آنها از مهمترین اهداف شورا و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین است.

رئیس کمیسیون املاک و مستغلات شورای اسلامی شهر قزویناضافه کرد: بر تداوم ورزش همگانی و قهرمانی تاکید داریم و این موضوع امروز برای شهروندان قزوینی در سطح شهر قزوین قابل لمس است.

وی بر ایجاد و تقویت زیرساخت های ورزشی تاکید نمود و گفت: با تحقق این مهم کمبودهایی که در مقوله ورزش از جمله اماکن ورزشی وجود دارد، جبران خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 110

به "برگزاری مسابقات ورزشی در استعدادیابی نونهالان نقش موثری دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقات ورزشی در استعدادیابی نونهالان نقش موثری دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید