بهترین سفرهای قایقی از شهر والنسیا در اسپانیا

به گزارش بارازعلی، قایق سواری در والنسیا | Valencia

والنسا سومین شهر بزرگ کشور اسپانیا است و جایگاه ویژه ای در سواحل دریای مدیترانه دارد. شهر والنسیا دارای یکی از شلوغ ترین بندرهای اروپا است که این شهر را به جزایر بالئاری، یک مجتمع تفریحی اقامتی بزرگ و دیگر سرزمین ها متصل می کند. اگر قصد دارید قایق سواری در والنسیا را انتخاب کنید، بسته به هدفی که دارید، گردش یک روزه در میان دریای بیکران و یا سفر به جزیره ها گزینه های زیادی پیش روی شما وجود دارد. در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید تا درباره قایق سواری در والنسیا بیشتر بدانید.

بهترین سفرهای قایقی از شهر والنسیا در اسپانیا

ایبیزا | Ibiza

بسیاری از مردم والنسیا و گردشگران، به مدت چند شب برای لذت بردن از آفتاب، دریا و تفریحات ساحلی به ایبیزا می آیند و چند روز را به استراحت می پردازند. دو شرکت کشتی مسافری کوچک از Balearia و Trasmediterranea در راستا بین والنسیا- ایبیزا در حال رفت و آمد هستند. در فصل های شلوغ و پر مسافر که هوا خوب است تعاد رفت و برگشت کشتی ها از 12 بار در هفته هم بیشتر می شود. بسته به نوع کشتی یا قایقی که برای حرکت در این راستا انتخاب می کنید، سفرتان بین 5 تا 7 ساعت طول خواهد کشید.

ایبیزا یک جزیته کاتالانی متعلق به کشور اسپانیا است و حدود صد هزار نفر سکنه دائمی دارد. بسیاری از گردشگران به ویژه از آلمان، فرانسه، بریتانیا و هلند برای استراحت و آفتاب گرفتن در سواحل این جزیره به ایبیزا می آیند. این جزیره صخره ای دارای چندین منطقه و ساحل معروف است که دسترسی به آن ها با اتوموبیل یا اتوبوس امکان پذیر است.

مایورکا | Mallorca

برای سفر یک مقصد دیگر نیز برای گذراندن تعطیلات رویایی مشهور در میان دریای مدیترانه و سواحل بالئاری وجود دارد که نام آن مایورکا است. برای رفتن به این جزیره نیز باید قایق سواری در والنسیا را امتحان کنید. در جزیره تفریحات زیادی برای مسافران تدارک دیده شده است و می توانند از دراز کشیدن زیر آفتاب گرم و یا گشت و گذار در میان خیابان های تاریخی و دیوارهای قرون وسطی پالمای مایورکا را انتخاب کنید.

البته اگر احیانا اهل قایق سواری نیستید می توانید بین فرودگاه های شهر والنسیا و مایورکا پرواز کنید اما اغلب گردگشگران قایق سواری در والنسیا را ترجیح می دهند و یک شب را در میان دریا سپری می کنند و از زیبایی های طبیعت لذت می برند. این سفر با قایق بین 7 تا 8 ساعت طول خواهد کشید. در زمان بازگشت از مایورکا چندین گزینه پیش روی شما است می توانید با قایق به یکی دیگر از مقاصد گردشگری اسپانیا به به طور مثال بارسلونا یا دنیا بروید.

مینورکا | Menorca

اگر بخواهید قایق سواری در والنسیا بیشتر طول بکشد می توانید مینورکا را مقصد خود در نظر بگیرید. این جزیره که جزو جزایر بالئاری است فاصله بیشتری با والنسیا دارد. جزیره ای کوچک و خیره کننده با دیدن سواحل آن گمتن می برید که در بهشت هستید. اگر بخواهید با قایق به مینورکا بیایید لازم است بدانید که تنها یک روز در هفته قایق از Trasmediterranea به سمت مینورکا حرکت می کند. این سفر حدود 15 ساعت طول خواهد کشید. سرزمین های اصلی بندذ و مرکز شهر Mahon در سمت دیگر جزیره هستند. از اینجا می توانید انتخاب کنید که با کشتی به بارسلونا بروید یا از به سمت شرق حرکت کنید و به یکی از چندین مقصد گردشگری ایتالاییی ها در دریایی مدیترانه (برای نمونه ساردینا) بروید.

تورهای کاتامِرَن | Catamaran tours

کاتامران همان قایق هایی هستند که دو بدنه دارند در واقع نوعی قایق است که از دو بدنه تشکیل شده و از طریق قابی به هم وصل شده اند. اگر می خواهید تجربه قایق سواری در والنسیا متفاوت با تمام تجربه های گذشته تان باشید می توانید تورهای گردشگری کاتامرن را انتخاب کنید. چندین شرکت مستقر در شهر مارینا رئال خوان کارلوس I وجود دارد که این تورها را برگزار می کنند. در برنامه آن ها قایق ها فاصله زیادی از ساحل نمی گیرند و تنها یک روز یا یک عصر را در دریا سپری خواهید کرد.

شما می توانید هفت کیلومتر (چهار مایل) از سواحل شنی طلایی را که از طریق کوه ها احاطه شده اند را مشاهده کنید و قله های پنهان را پیدا کنید، در واقع این تورهای مناسب برای غواصی کردن و آفتاب گرفتن در محیط هایی هستند که هرگز با شنا کردن یا پای پیاده به آن دست پیدا نخواهید کرد.

کروزهای غروب خورشید | Sunset cruises

غروب خورشید در شهر والنسیا از معروفیت بالایی برخوردار است و برای لذت بردن از این منظره زیبا هیچ راهی بهتر از دیدنی آن از میان دریا نیست. یکی از عجیب ترین چیزهایی که می توانید در اینجا انجام دهید این است که قایق بادبانی (با کاپیتان) را از مارینا اصلی، مارینا رئال خوان کارلوس I، اجاره کنید تا از کوهستان به سمت ساحل سفر کنید، و به دیدنی ذوب شدن خورشید در میان دریا بنشینید. اگر بودجه شما به کرایه کردن یک قایق خصوصی نمی رسد، چندین شرکت تبلیغاتی که امکان یک سفر اشتراکی در زمان غروب خورشید را می دهند، بیشتر این قایق ها از مارینا به راه می افتند.

البوفرا | Albufera

اگر شما ترجیح می دهید که قایق سواری در والنسیا بر روی آب های آرام صورت گیرد و بیشتر از آرامش طبیعت بهره مند شوید می شوانید از دریاچه معروف البوفرا دیدن کنید. این دریاچه تنها 10 کیلومتر (6 مایل) با جنوب والنسیا فاصله دارد و به سادگی می توان با اتوبوس و یا دورچخه به آن دسترسی داشت. برای قایق سواری در دریاچه چندین قایق مسطح ماهیگیری که به صورن سنتی در منطقه از آن ها استفاده می شد وجود دارند. می توانید به قیمتی مناسب آن ها را کرایه کنید و میان آب های آرام برانید. دقت کنید که حتما قبل از غروب خورشید در دریاچه حضور داشته باشید تا بتوانید از غروب آفتاب در آب های آیینه مانند دریاچه لذت ببرید.

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2228

به "بهترین سفرهای قایقی از شهر والنسیا در اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین سفرهای قایقی از شهر والنسیا در اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید