بهترین عکس های مسابقه سالانه عکاسی آیفون 2018

به گزارش بارازعلی، عکاسی دیجیتال در حال رشد و پیشرفته است. این رشد و پیشرفته را در هیچ بخشی به اندازه عکاسی با اسمارت فون ها نمی توان به خوبی مشاهده کرد.

بهترین عکس های مسابقه سالانه عکاسی آیفون 2018

هر سال شاهد عکس هایی بهتر و حرفه ای تر هستیم. به خصوص اگر این عکس ها توسط لنزهای کوچک دوربین های گوشی های آیفون ثبت شده باشند.

سال جاری، مسابقه سالانه عکاسی آیفون در 11 سالگی خود به سر می برد و شاهد بهترین عکس های تمام ادوار هستیم. عکس هایی که بیشتر شبیه به جادو هستند و نمی توان تصور کرد فقط با یک گوشی هوشمند ثبت شدند.

مسابقه سالانه عکاسی آیفون از سال 2007، یعنی همزمان با عرضه اولین آیفون شروع شده و هر ساله با حضور هزاران عکاس و کاربر برگزار می گردد. به تنها چیزی که برای شرکت در این جشنواره احتیاج دارید؛ یک آیفون یا آیپد است.

عکس هایی جادویی با روایت هایی رئالیسم

در مسابقه بزرگ عکاسی آیفون 2018 هزاران نفر از 140 کشور شرکت کردند و تصاویر ارسالی، ترکیبی از جلوه های هنری، سبک های عکاسی، اصالت و موضوع هستند.

عکس های ارسالی در 18 دسته مختلف به رقابت با یکدیگر می پردازند. این دسته بندی شامل بچه ها، معماری شهری، حیوانات، چشم انداز، سبک زندگی، طبیعت، سفر و مردم می گردد.

نفر اول مسابقات سالانه عکاسی آیفون 2018 آقای جاشیم سالم از بنگلادش است. وی با آیفون 7، گروهی از بچه ها روهینگی را در حال تماشای یک فیلم آموزشی با موضوع درمان و بهداشت در نزدیکی یک اردوگاه پناهندگان عکاسی نموده است:

عکس ماسیمو گرازیانی از ایتالیا برای به تصویر کشیدن دالان های تو در تو و منحنی نیز به شدت مورد توجه و تقدیر نهاده شد. این عکس با آیفون 7 پلاس گرفته شده است:

عکس الکساندر وبر از سوییس نیز یکی دیگر از برندگان سال جاری است. این تصویر در شهر سالوادور از استان باهیای برزیل گرفته شده و زنی کارگر با لباس های سنتی را آماده به کار برای خالی کردن بار کامیون نشان می دهد. این عکس زیبا با آیفون 6 اس گرفته شده است:

عکس Eye to eye از یک عکاس چینی رتبه دوم این مسابقات را کسب کرد. آیفون 6 این عکس را ثبت نموده است:

رتبه سوم عکاسی آیفون 2018 را عکس زیر با عنوان I want to play از یک عکاس میانماری کسب کرد. این عکس با آیفون 7 پلاس گرفته شده است:

در ادامه هم می توانید بعضی از عکس های منتخب سال مسابقات سالانه عکاسی آیفون 2018 را مشاهده کنید:

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 623

به "بهترین عکس های مسابقه سالانه عکاسی آیفون 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین عکس های مسابقه سالانه عکاسی آیفون 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید