بهره برداری از جهت های تندروی فاز نهایی بزرگراه شهید نجفی رستگار

به گزارش بارازعلی، مجری طرح های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از کوشش برای بهره برداری از راستا های تندروی فاز نهایی پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار تا انتها تابستان سال جاری اطلاع داد.

بهره برداری از جهت های تندروی فاز نهایی بزرگراه شهید نجفی رستگار

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، بیژن کلانتریان مجری طرح های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان آنکه فرآیند تملک و آزادسازی املاک معارض فاز دوم پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار با جدیت در حال پیگیری است، اضافه کرد: راستا های تندروی بخش 4 کیلومتری حدفاصل تقاطع خیابان شهید مزینانی تا پل های تقاطع ثامن، در ابتدای سال 98 با 53 معارض ملکی در بخش تندرو ها روبرو بود که تا به امروز 44 پلاک از این تعداد برطرف شده و با اعمال تغییرات در طرح، 5 پلاک نیز خارج از پوسته طرح قرار گرفته است.

وی ادامه داد: هم اکنون با هماهنگی های به عمل آمده با شهرداری منطقه 15 کوشش برای برطرف 4 پلاک باقی مانده در تندرو ها ادامه دارد. احداث کندرو ها نیز مستلزم برطرف معارضات ملکی متعدد در این محدوده است که کوشش جهت کاهش تعداد آن ها به وسیله بازنگری در طرح، در دستور کار است.

کلانتریان با اشاره به پیگیری ها جهت برطرف معارضات تاسیساتی پروژه، از اجرای مراحل نهایی جابجایی لوله گاز و لوله آب شرب اطلاع داد و گفت: ترفیع کابل های برق فشارقوی (kv) 230، جابجایی شبکه برق (kv) 20 و شبکه فاضلاب از جمله مهمترین فعالیت های پیش رو جهت برطرف معارضات تاسیساتی باقی مانده است.

به گفته مجری طرح های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، در حال حاضر پیشرفت عملیات اجرایی فاز دوم بزرگراه شهید نجفی رستگار در بخش راستا های تندرو از مرز 90 درصد فراتر رفته است و پیش بینی می گردد راستا های یادشده تا خاتمه تابستان امسال به بهره برداری برسند.

لازم به ذکر است بزرگراه شهید نجفی رستگار، معبری 6 کیلومتری است که فاز نخست آن شامل بخش 2 کیلومتری حدفاصل تقاطع بزرگراه آزادگان تا تقاطع خیابان شهید مزینانی به انضمام راستا های دسترسی و پل های تقاطع با کانال سرخه حصار، پل تقاطع خیابان شهید مزینانی و همچنین پل شمال به شرق تقاطع بزرگراه امام علی (ع) با بزرگراه شهید نجفی رستگار، پاییز سال گذشته تحویل شهروندان شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1278

به "بهره برداری از جهت های تندروی فاز نهایی بزرگراه شهید نجفی رستگار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از جهت های تندروی فاز نهایی بزرگراه شهید نجفی رستگار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید