بک لینک ها چطور به سئو سایت یاری می نمایند؟

به گزارش بارازعلی، بک لینک ها جزو مهم ترین ابزاریهستند که برای بهینه سازی وب سایت مورد استفاده قرار می گیرند.در خصوص بیشتر افرادیکه تجارت خود را به صورت آنلاین آغاز می نمایند، می توان این تعریف را از بک لینکداشت که یک لینک ورودی از یک صفحه وب به وب سایت دیگر است.

بک لینک ها چطور به سئو سایت یاری می نمایند؟

هنگامی که این مقاله را بادقت مطالعه کردید، می توانید با اطمینان روی استراتژی لینک دهی مجدد خود کار کنید.

در واقع بک لینک ها هر پیوند ورودی به وب سایت از هر وب سایت دیگری هستند. فهم این اصطلاح نسبتاًآسان است: به یک وب سایت در وب سایت دیگری، یک لینک مرجع داده می گردد تا خواننده بتواندبه صفحه پیوند داده شده مراجعه کند.

اهمیت بک لینک ها در سئو

برای درک اینکه چرا بک لینکبسیار مهم است، باید بدانید که چرا این تکنیک همواره مورد احتیاج بوده است. SEO مخفف search engine optimization یا بهینه سازی موتور جستجو است و ترکیبی از استراتژیها و فعالیت هایی است که برای رتبه بندی بالاتر در SERP هایا صفحات نتایج موتور جستجو اتخاذ می کنید.کسب رتبهبندی و صندلی در بالای نتایج جستجوبرای عبارات و کلمات مهمی که کلمات کلیدی شما محسوب می شوند در موتورهای جستجو مانند Google و Yahoo هدفنهایی سئو است.

هرچه وب سایت شما صندلی بالاتریداشته باشد، بازدید نماینده بیشتری خواهید داشت و به نوعی می توانید بازار هدف را بهسمت خود جذب کنید. هرچه بازدید نماینده بیشتری داشته باشید، تعداد بیشتری از آنها ممکناست محصول یا خدمات شما را دریافت و خریداری نمایند (البته چندین فاکتور دیگر نیز وجوددارد که در تبدیل بازدید نماینده به مشتری مهم است).

کاربران کلمات کلیدی را درموتور جستجو مانند گوگل وارد می نمایند، موتور جستجو لیستی از پیشنهادات را به آنها میدهد و اغلب کاربران روی یکی از سه پیشنهاد برتر کلیک می نمایند.

در این قسمت است که ضرورتایجاد سئو خوب از آنجا ناشی می گردد.از آنجا که صندلیوب سایت ها در رتبه بندی نتایج موتورهای جستجو ممکن است بارها و بارها تغییر کند، دائماًاحتیاج است که همه وب سایت هایی که بر روی آن کلمه کلیدی رقابت می نمایند، در زمینه بهبودسئو وبسایت خود کار نمایند.

این دقیقا تعریفی کامل از SEO است.ترکیبی از تمام تاکتیک هایی که برای بالا بردن رتبهوب سایت خود در SERPها استفاده می کنید.از این رو، باید هر کاری انجام دهید تا آن را بهعنوان یک مرجع و بهترین انتخاب موتور جستجو برای آن کلمه کلیدی مشخص کنید.باید بدانید که SEO پیچیدهاست و از چندین فعالیت مرتبط تشکیل شده است. اگر می خواهید در لیست رقابتی عباراتکلیدی خود باقی بمانید و به SERP هایبالای کلمات کلیدی مورد نظر خود برسید، ساخت بک لینک یکی از فعالیت هاییاست که باید در آن مهارت کسب کنید. در اصطلاح می توان بک لینک ها را ستون فقرات SEO نامید.

مطالعه ای که اخیراً روی یکمیلیون وب سایت اجرا شده نشان داد که بک لینک قوی ترین شاخص برای کسب رتبه بالاتریک وب سایت در SERP های Google است( Google درحال حاضر حدود 80٪ از بازار جهانی جستجوی وب را در اختیار دارد). در یک جلسه پرسش وپاسخ در مارس سال گذشته، Andrey Lipattsev، عضوی از تیم کیفیت جستجوی گوگل، صریحاً گفت بعد از محتوای وبسایت خرید بک لینک بزرگترین عامل برای الگوریتم رتبه بندی گوگل است. در واقع بک لینک ها فاکتور بسیار مهمی هستندکه موتورهای جستجو برای مشخص اینکه کدام یک از وب سایت ها در عبارت کلیدی جستجو شدهبیشتر از سایرین مرتبط هستند استفاده می شوند.

چرا بک لینک ها اینقدر مهمهستند؟

کاملاً ساده است، بک لینکیک پیوند ارجاعی است که وب سایت های دیگر به وب سایت شما می دهند و به این ترتیبیک وب سایت معتبر به شما اعتبار می بخشد و شما را به عنوان منبع به ربات های گوگلو همچنین کاربران معرفی می نماید. این وب سایت ها به اندازه کافی هوشمند هستند که تنهادرصورتی که محتوای آن برای خوانندگان آنها خوب باشد، سایر صفحات وب را پیشنهاد می دهندو در بعضی مواقع نیز می توانید این بک لینک ها را از وب سایت های معتبر خریداریکنید.

اگر می خواهید بازدیدنماینده بیشتری به وب سایت خود جذب کنید، باید در رتبه بندی گوگل وب سایت خود را بهینهکنید. یکی از بهترین راه ها برای بهبود سئو وبسایت در رتبه بندی و همچنین ایجاد ترافیکارگانیک بیشتر، کسب بک لینک از وب سایت های معتبر است که در صنعت مرتبط با شما فعالیتمی نمایند. با این حال، به دست آوردن بک لینک از مشاغل تجارت الکترونیکی و نشریات معروفمی تواند زمان زیادی را صرف کند و به کوشش بسیاری احتیاج دارد که شما می توانید بابهره گیری از تجربه و تخصص کارشناسان ما در راش وب می توانید با بیش از 600 وبسایت معتبر و متنوعبک لینک تهیه کنید و وب سایت خود را در موتورهای جستجو بهبنه کنید.

منبع: آی تابناک
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1461

به "بک لینک ها چطور به سئو سایت یاری می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بک لینک ها چطور به سئو سایت یاری می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید