تسلا 3 چینی وارد بازار شد

به گزارش بارازعلی، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در کوشش است تا با فراوری خودرو های این شرکت در چین بتواند بخش قابل توجهی از بازار خودرو در این کشور را در دست بگیرد.

تسلا 3 چینی وارد بازار شد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید.

تسلا، فراوری نماینده خودرو های برقی، اولین خودرو فراوری شده این شرکت در کارخانه تازه تاسیسش در کشور چین را تحویل داد و آن را یک نقطه عطف دانست. پانزده خودرو مدل 3 تسلا، که در چین فراوری شده بودند به شرکت گیگافکتوری در شهر شانگ های تحویل داده شد.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در کوشش است تا با فراوری خودرو های این شرکت در چین بتواند بخش قابل توجهی از بازار خودرو در این کشور را در دست بگیرد.

شرکت تسلا در حالی اقدام به راه اندازی خط فراوری در چین نموده که جنگ تجاری میان آمریکا و چین در جریان است و بسیاری از شرکت های آمریکایی مجبور شده اند که فراوری محصولاتشان را از چین خارج نمایند.

شرکت های عظیم تکنولوژی مانند اپل، گوگل، اچ پی و دِل در حال تغییر محل فراوری محصولاتشان از چین به یک کشور دیگر آسیایی هستند. در گذشته تمامی خودرو های تسلا که در چین به فروش می رفت، باید به این کشور وارد می شد و همه آن ها مشمول مالیات ورود می شدند.

فراوری تسلا در چین یکی از راه هایی بود که این شرکت برای بالا بردن میزان فروش خودروهایش در نظر داشت و در عین حال با این روش از عوارض منفی جنگ تجاری میان چین و آمریکا در امان خواهد ماند.

تسلا اعلام نموده است که چین تنها کشوری نیست که این خودروساز کارخانه فراوری محصولاتش را در آن ایجاد می نماید و در ماه نوامبر سال جاری نیز اعلام شد که یکی از بزرگترین کارخانه های فراوری محصولاتش را در اروپا و در حومه برلین در آلمان راه اندازی خواهد نمود.

در جریان جشن افتتاح خط فراوری چندین میلیون دلاری در چین، 15 نفر از کارکنان این شرکت خودرو هایی که خریداری نموده بودند را تحویل گرفتند. خط فراوری تسلا در چین تقریبا یک سال پس از شروع کار های ساختمانی این کارخانه در این کشور افتتاح شده است.

این شرکت خودروساز گفته است که کوشش داشت تا تحویل خودرو ها را پیش از 25 ژانویه شروع کند و با افتتاح این خط فراوری کوشش خواهد نمود تا سرعت تحویل خودروهایش را از شروع سال 2020 بالا ببرد.

قیمت پایه تسلا 3 فراوری چین حدود 50 هزار دلار بدون امکانات اضافه است و این مدل در بازار چین باید با سایر خودروساز های برقی این کشور مانند ان آی او و ژپنگ موتور و همچنین شرکت های بین المللی بزرگی، چون بی ام دبلیو و مرسدس بنز رقابت کند.

منبع: فرادید
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 808

به "تسلا 3 چینی وارد بازار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسلا 3 چینی وارد بازار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید