(تصاویر) الاکلنگ های مرز آمریکا و مکزیک برنده بهترین طراحی سال

به گزارش بارازعلی، بهترین جایزه طراحی سال 2020 به الاکلنگ های صورتی نصب شده بین دیوار مرزی آمریکا و مکزیک تعلق گرفت. این اثر در جریان برگزاری موزه طراحی لندن، جایزه سال 2020 طراحی بیزلی را به خود اختصاص داد.

(تصاویر) الاکلنگ های مرز آمریکا و مکزیک برنده بهترین طراحی سال

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ ارزان تهران از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

طرحی که توسط دو معمار کالیفرنیایی - رونالد رائل و ویرجینیا فراتلو - طراحی شد و به مردم دو کشور این امکان را می داد تا باهم بازی نمایند.

ناگفته نماند که این الاکلنگ ها فقط به مدت 40 دقیقه در محل نصب بودند.

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در راستای پیشبرد اهداف وسیاست های ضد مهاجرتی خود در چهار سال گذشته میلیارد ها دلار بودجه بخش های نظامی آمریکا را صرف ساخت دیوار نیمه کاره مرز مکزیک کرد.

در ماه های آخر دولت ترامپ اگرچه با سفارش های فراوان، مهندسان وزارت دفاع شبانه روزی در حال ساخت دیوار مکزیک بودند، اما خاتمه نتوانستند این دیوار که نمادی از سیاست های سختگیرانه وی در برابر مهاجران است را به خاتمه برسانند.

وزارت دفاع آمریکا بامداد آدینه گفت، با دستور اجرایی جو بایدن رییس جمهوری جدید ایالات متحده ادامه ساخت دیوار در مرز مکزیک متوقف می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1633

به "(تصاویر) الاکلنگ های مرز آمریکا و مکزیک برنده بهترین طراحی سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) الاکلنگ های مرز آمریکا و مکزیک برنده بهترین طراحی سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید