طراحی سایت: راه اندازی ابزار جستجوی دما در وبسایت یکی از خطوط هوایی نروژی

به گزارش بارازعلی، یک شرکت هواپیمایی نروژی، ابزار جدیدی را در وب سایت خود به راه انداخته که به مسافران امکان می دهد مقصدشان را بر اساس دمای هوای مورد نظرشان انتخاب نمایند.

طراحی سایت: راه اندازی ابزار جستجوی دما در وبسایت یکی از خطوط هوایی نروژی

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

یک خط هوایی نروژی، یک فیلتر دما در وب سایتش گذاشته که مشتریان می توانند مقصد بعدی سفر خود را طبق دمای هوای مورد علاقه شان انتخاب نمایند. این فیلتر خلاقانه، دمای هوای 15 تا 30 درجه سلسیوس را نشان می دهد. در حال حاضر مسافران می توانند از بین 40 مقصدی که نشان داده شده، به جایی سفر نمایند که دمای آنجا را می پسندند. نقشه دیجیتالی تازه این خط هوایی در طول سفر، به طور اتوماتیک مقصدها را بر اساس دمای هوا به صورت مجزا معین می نماید.

کاربران می توانند در منوی فیلتر که شامل دمای 15 تا بیش از 30 درجه سلسیوس می گردد، یک محدوده دمایی را انتخاب نمایند. در نقشه جهت، دمای هوا بر اساس فارنهایت نیز واقع شده است.

مدیر ارشد بازرگانی این شرکت می گوید:

مفتخریم که به عنوان اولین شرکت هوایی مقرون به صرفه در بریتانیا، برای مشتریان خود امکان انتخاب مقاصد سفر را بر اساس دمای هوای مورد علاقه شان فراهم نموده ایم. با سرمایه گذاری که در ارتقاء وب سایت نموده ایم، این نقشه جهت دیجیتال تازه ما باعث می گردد، توسعه شبکه جهانی و نازل ترین قیمت های شرکت در معرض دید مشتری قرار بگیرد و در عین حال خیلی راحت تر می تواند مقصد بعدی سفرش با خطوط ما را انتخاب کند.

اما تنها کارایی این فیلتر فقط برای دمای هوا نیست، بلکه می تواند مکان ها را بر اساس نوع مقصد و بودجه نیز معین کند. این خط هوایی در حال حاضر سومین خط هوایی مقرون به صرفه قیمت اروپا است و به شهرهای اروپا، آمریکا، آسیا و آمریکای جنوبی پرواز دارد و از هواپیماهای تازه، مدرن و بهینه در مصرف سوخت استفاده می گردد.

پیشرفت بین المللی این خط هوایی شامل راه اندازی اولین پروازهای یکسره مقرون به صرفه قیمت به بوئنوس آیرس و سنگاپور می گردد که به پروازهایی که به 11 شهر آمریکا می شد، اضافه شده است. این شرکت هوایی در فصل زمستان، از فرودگاه لندن گاتویک، به مقاصدی در قطب شمال پرواز دارد که شامل ترومسو، نروژ و روانیمی فنلاند می گردد. شهرهایی که در طول سال آب و هوای گرم تری دارند، عبارتند از آستین، تنریف و فورت لادردیل (میامی).

منبع: کجارو / dailymail.co.uk
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2179

به "طراحی سایت: راه اندازی ابزار جستجوی دما در وبسایت یکی از خطوط هوایی نروژی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: راه اندازی ابزار جستجوی دما در وبسایت یکی از خطوط هوایی نروژی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید