تغییر چشمگیر صفحه نمایش پرچمدار تاشو سامسونگ، عکس

به گزارش بارازعلی، زومیت نوشت: به نظر می رسد سامسونگ در گلکسی زد فلیپ 5، از صفحه نمایش دوم بزرگ تر و باتری کوچک تری از نسل قبلی استفاده خواهد کرد.

تغییر چشمگیر صفحه نمایش پرچمدار تاشو سامسونگ، عکس

بدون شک یکی از قابلیت های هیجان انگیز و محبوب گوشی های تاشو، صفحه نمایش دوم آن ها است. انتظار می رود سامسونگ در گلکسی زد فلیپ 5 از نمایشگر دوم بزرگ تر و کارآمدتری از زد فلیپ 4 استفاده کند.

سناریو عجیب احتمالی درباره گلکسی زد فلیپ 5 کاهش ظرفیت باتری است. گلکسی زد فلیپ 4 از باتری دوتکه 2555 و 1040 میلی آمپرساعتی بهره می برد؛ اما گفته می شود که شاید سامسونگ در گلکسی زد فلیپ 5 از باتری دوتکه 2620 و 971 میلی آمپرساعتی استفاده کند که کاهشی جزئی درمقایسه با نسل قبل را نشان می دهد.

نسل دوم پردازنده اسنپ دراگون 8 می تواند یکی از دلایل مهم استفاده بهینه گلکسی زد فلیپ 5 از باتری باشد که به نظر می رسد سامسونگ آن را جایگزین اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 خواهد کرد. به عنوان مثال، گلکسی اس 23 اولترا به لطف همین پردازنده و با وجود استفاده از باتری یکسان، شارژدهی به مراتب بهتری درمقایسه با گلکسی اس 22 اولترا دارد.

تنها دلیل منطقی ای که سامسونگ برای کاهش ظرفیت باتری زد فلیپ 5 می تواند داشته باشد، افزایش اندازه صفحه نمایش دوم است. گفته می شود که سامسونگ نمایشگر دوم 1.9 اینچی گلکسی زد فلیپ 4 در گلکسی زد فلیپ 5 را به نمایشگر بزرگ 3.4 اینچی ارتقا خواهد داد.

احتمالاً صفحه نمایش اصلی و مشخصاتی مانند دو دوربین پشتی و یک دوربین سلفی در گلکسی زد فلیپ 5 تغییری نخواهند کرد. برای اطلاع از مشخصات تکمیلی، باید تا زمان معرفی دو گوشی تاشو گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 منتظر باشیم.

ناگفته نماند شایعاتی درباره عرضه زودهنگام گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 درمقایسه با پارسال با هدف فاصله گرفتن از عرضه آیفون های سری 15 اپل نیز به گوش می رسد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 7 خرداد 1402 بروزرسانی: 7 خرداد 1402 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2473

به "تغییر چشمگیر صفحه نمایش پرچمدار تاشو سامسونگ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر چشمگیر صفحه نمایش پرچمدار تاشو سامسونگ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید