شرح رییس دانشگاه آزاد برای تامین بودجه از عایدی های غیرشهریه ای ، دانش بنیان ها به یاری دانشگاه می آیند

به گزارش بارازعلی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی درباره تامین بودجه از عایدی های غیرشهریه ای و بهره گیری از فعالیت شرکت های دانش بنیان شرح داد.

شرح رییس دانشگاه آزاد برای تامین بودجه از عایدی های غیرشهریه ای ، دانش بنیان ها به یاری دانشگاه می آیند

محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، درباره برنامه های این دانشگاه برای تامین بودجه از درآمدهای غیرشهریه ای گفت: دانشگاه آزاد دیگر تنها مبتنی بر شهریه دانشجویان زندگی نخواهد کرد و از فعالیت های شرکت های دانش بنیان هم بهره می گیریم.

وی با اشاره به شناسنامه دار شدن هزار شرکت دانش بنیان در رویداد عصر امید دانشگاه آزاد شرح داد: وقتی در رویداد عصر امید قرار است شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و ایده های ناب عرضه و حمایت شوند بخشی از این تحول و فعالیت (بخش حداقلی نسبت به کل سهام شرکت) در اختیار دانشگاه آزاد قرار می گیرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به این سوال که به لحاظ آماری این تامین منابع از درآمدهای غیرشهریه ای چقدر است، بیان نمود: کار دانش بنیان ها به زمان احتیاج دارد و باید سرمایه گذاری های لازم انجام گیرد لذا از سال اقتصادی آینده (که از ابتدای شهریورماه آغاز می گردد) پیش بینی ما این است که با یک نگاه حداقل 15 درصدی آغاز کنیم و هرساله این مقدار به مقدار 5 درصد افزایش پیدا کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2305

به "شرح رییس دانشگاه آزاد برای تامین بودجه از عایدی های غیرشهریه ای ، دانش بنیان ها به یاری دانشگاه می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح رییس دانشگاه آزاد برای تامین بودجه از عایدی های غیرشهریه ای ، دانش بنیان ها به یاری دانشگاه می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید