جانشین برزیلی لوکادیا را بیشتر بشناسید (تور برزیل ارزان)

به گزارش بارازعلی، مهاجم برزیلی مدنظر پرسپولیس در یک سال اخیر آمار امیدوارکننده ای از نظر گلزنی ثبت نکرده است.

جانشین برزیلی لوکادیا را بیشتر بشناسید (تور برزیل ارزان)

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور برزیل ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور برزیل از تورنتو، سائو پائولو و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش ایسنا، لئوناردو پریرا دیگر مهاجم برزیلی است که پرسپولیسی ها برای به خدمت گرفتن او مذاکراتی با مدیربرنامه های او انجام داده اند. این مهاجم برزیلی که تازگی از باشگاه گامبا اوزاکا ژاپن جدا شده، برای این باشگاه ژاپنی طی سال 2021 و 2022، 62 بازی انجام داده و در جریان این بازی ها فقط 11 بار پیروز به گلزنی شده است. او در مجموع 2885 دقیقه برای گامبا اوزاکا، سه پاس گل ثبت نموده و تاثیرگذاری روی 14 گل در کارنامه اش دیده می گردد.

پریرا در این دو سال 11 ملاقات تیمش را هم به علت مصدومیت از ناحیه همسترینگ از دست داده که این موضوع می تواند باعث نگرانی طرفداران پرسپولیس گردد.

او سال 2020، برای باشگاه سانفرس هیروشیما بازی می کرد و آمار بهتری را نسبت به تیم اخیر خود ثبت نموده است. پریرا در سال 2020، در 26 بازی 15 بار دروازه رقبا را باز نموده و چهار بار هم پیروز به ارسال پاس گل شده است. او در فصل 2020، در چهار ملاقات تیمش هم محروم بود.

پریرا با وجود اینکه پارسال در گلزنی پیروز نبوده، سابقه قهرمانی لیگ برزیل با پالمیراس و قهرمانی لیگ بلژیک با کلوب بروژ را در کارنامه دارد و از نظر گلزنی هم سال 2020 آمار قابل قبولی از خود به ثبت رسانده است.

با وجود اینکه گامبا اوزاکا در دو سال اخیر جایگاه مناسبی در جی لیگ ژاپن نداشته، به خاطر حضور پریرا در شش ملاقات لیگ قهرمانان آسیا در دو سال اخیر با این باشگاه ژاپنی، از نظر قانونی مسئله ای برای حضور در لیگ ایران را ندارد.

باید دید در نهایت پرسپولیسی ها که لوکادیا را از دست داده اند و پاکدل هم این تیم را ترک نموده، پیروز به جذب او خواهند شد یا در پی گزینه دیگری خواهند رفت.

منبع: فرارو
انتشار: 7 بهمن 1401 بروزرسانی: 7 بهمن 1401 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2424

به "جانشین برزیلی لوکادیا را بیشتر بشناسید (تور برزیل ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانشین برزیلی لوکادیا را بیشتر بشناسید (تور برزیل ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید