لیپی: کره جنوبی نیز مانند ایران و ژاپن قدرتمند است، چین اعتمادبهنفس کافی را دارد

به گزارش بارازعلی، سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال چین از آمادگی کامل تیمش برای مصاف با کره جنوبی در بازی پایانی گروه C جام ملت های آسیا 2019 اطلاع داد.

لیپی: کره جنوبی نیز مانند ایران و ژاپن قدرتمند است، چین اعتمادبهنفس کافی را دارد

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال چین با کسب دو پیروزی متوالی برابر تیم های ملی قرقیزستان و فیلیپین از ساعت 17 فردا (چهارشنبه - 26 دی) به مصاف کره جنوبی می رود.

مارچلو لیپی، سرمربی تیم ملی فوتبال چین در نشست خبری پیش از بازی فردا برابر کره جنوبی گفت: کره جنوبی به همراه ایران و ژاپن قدرتمندترین تیم های قاره آسیا هستند که بیشترین عناوین قهرمانی جام ملت های آسیا را به دست آوردند. چین از هر نظر مهیای بازی فردا با کره جنوبی است و بازیکنانم از اعتمادبه نفس کافی برخوردار هستند.

با تور چین همراه شوید

وی اضافه نمود: چین و کره جنوبی با کسب دو پیروزی متوالی صعود خود را از مرحله گروهی جام ملت های آسیا قطعی کردند. سون هیونگ مین بهترین بازیکن کره جنوبی است، اما ما فردا با یک تیم بازی می کنیم و با بازیکن خاصی مبارزه نخواهیم کرد. کره جنوبی دارای بازیکنان بسیار خوبی است و متکی به بازیکن خاصی همانند سون هیونگ مین نیست. چین فردا با یک ذهنیت خوب و بهره مندی از اعتمادبه نفس بازی می نماید. تمام کوشش خود را برای ارائه بهترین بازی انجام می دهیم و با وجود صعود از مرحله گروهی به دنبال سه امتیاز هستیم.

لیپی درباره احتمال رویارویی چین با تایلند در مرحله بعدی جام ملت های آسیا گفت: بازیکنان چین در مقایسه با تایلندی ها بهتر بازی می نمایند و آنها چیزی برای فشار روی ما نخواهند داشت. البته تمرکز کنونی من روی بازی فردا با کره جنوبی و کسب امتیاز است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 فروردین 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 185

به "لیپی: کره جنوبی نیز مانند ایران و ژاپن قدرتمند است، چین اعتمادبهنفس کافی را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیپی: کره جنوبی نیز مانند ایران و ژاپن قدرتمند است، چین اعتمادبهنفس کافی را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید