جشنواره فصل همدلی برگزار می گردد

به گزارش بارازعلی، به گزارش خبرنگاران ناصر امین زاده، دبیر جشنواره فصل همدلی با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، قدردانی از ایثار، اخلاق مداری، فداکاری و مهربانی مدافعان سلامت و کادر درمان در روزگار کرونا و ثبت و مستندنگاری آن از یک سو و بهره بردن از ظرفیت های بالای شعر و ادبیات داستانی از سوی دیگر است.

جشنواره فصل همدلی برگزار می گردد

رئیس فرهنگسرای اندیشه همدلی و مواسات با موضوع فرشته های زمینی و جهادگران عرصه سلامت، صلح و آرامش،پایداری و صبر، امید، خودباوری و شکوفایی، اخلاق و معنویت، نیایش و عظمت خالق را موضوعات این جشنواره دانست و اضافه نمود: جشنواره ادبی فصل همدلی در دو بخش شعر و داستان به این موضوعات توجه می نماید.

امین زاده در ادامه بیان نمود: این جشنواره در دو بخش شعر(کلاسیک، نو و ترانه) و داستان (داستان کوتاه، داستانک، خاطره و دلنوشته، همچنین وقایع نگاری تاریخی- ادبی دوران کرونا) برگزار می گردد و مجتبی رحماندوست به عنوان دبیر علمی، قاسم علی فراست دبیر بخش داستان و سعید بیابانکی دبیر بخش شعر آن معرفی شده اند.

دبیر جشنواره فصل همدلی با اشاره به شرایط شرکت در این جشنواره اضافه نمود: شاعران و نویسندگان می توانند تنها به ارائه دو اثر در هر یک از قالب های یاد شده بپردازند. همچنین شعرها و داستان های ارسالی نباید قبلا منتشر شده یا در جشنواره و مسابقه دیگری شرکت داده شده باشند؛ این آثار باید در قالب فایل word و pdfبا فونت B nazanin و قلم 14تهیه و به دبیرخانه جشنواره ارسال شوند.

به گفته امین زاده، علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را از سراسر ایران و با قید مشخصات کامل، شامل نام و نام خانوادگی، سال تولد، کد ملی، میزان تحصیلات و رشته تحصیلی، آدرس محل سکونت به همراه کد پستی، شماره تماس و آدرس پست الکترونیک به[email protected] یا به نشانی تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید نیاکی(اندیشه) فرهنگسرای اندیشه ارسال نمایند.

اختتامیه جشنواره ادبیفصل همدلی 11 آبان ماه همزمان با میلاد باسعادت پیامبر اکرم(ص) و شروع هفته وحدت برگزار و از برگزیدگان با اهدای جوایز نفیس تقدیر می گردد. همچنین علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توان به andishe.farhangsara.ir مراجعه نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1399

به "جشنواره فصل همدلی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره فصل همدلی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید