حضور مدیران در میان معترضان بورس، پلیس به میدان آمد

به گزارش بارازعلی، خبرنگاران : معترضان بورس برای چندمین بار در یک ماه گذشته امروز دوشنبه بیست ونهم دی ماه در مقابل سازمان بورس تهران تجمع کردند.امیر حامد رضایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران در میان تجمع کنندگان حاضر شد و به بعضی از سوالات آنها پاسخ داد.

حضور مدیران در میان معترضان بورس، پلیس به میدان آمد

به گزارش خبرنگاران از ایلنا، معترضان نسبت به سیاست گذاری در بازار سرمایه برای چندمین بار در یک ماه گذشته امروز دوشنبه بیست ونهم دی ماه در مقابل سازمان بورس تهران تجمع کردند. حضور پلیس نیروی انتظامی نیز در میان سهامداران دیده می گردد.

پس از ریزش بازار از اواخر مردادماه دولت وعده حمایت از بازار را داد اما تا به امروز که شاخص از بیش از دو میلیون واحد به کمتر از یک میلیون و 150هزار واحد رسیده، از سهام داران و بازار حمایت جدی انجام نشده است.

ببینید:

سهامداران معترض پرچم بورس را پایین کشیدند+ فیلم

سهام داران خرد که در طول یک سال گذشته تعداد آنها تا 12 میلیون کد افزایش یافته، مدعی هستند که با دعوت فراگیر دولت وارد این بازار شده اند و عده ای از آنها حتی دارایی خود را فروخته و درآمد حاصل از آن را وارد بازار سرمایه کردند.

در این شرایط بازار هم بیشترین ضرر متوجه این سهام داران شده است و وزیر اقتصاد هم بارها اعلام نموده که ریسک موجود در بازار سرمایه را به سهام داران و عموم مردم بارها متذکر شدیم.

سهام داران زیان دیده این بار در مقابل بورس تهران تجمع کردند و خواهان استعفای مسئولان شدند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1667

به "حضور مدیران در میان معترضان بورس، پلیس به میدان آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور مدیران در میان معترضان بورس، پلیس به میدان آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید