خبرنگاران محدودیت های قرمز کرونایی در چند شهر قزوین اجرا می گردد

به گزارش بارازعلی، قزوین-خبرنگاران-جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: محدودیت های شرایط رنگ بندی قرمز کرونایی در شهرهای سگزآباد بوئین زهرا و ضیاء آباد و حیدریه تاکستان ظرف دو هفته جاری اعمال می گردد.

خبرنگاران محدودیت های قرمز کرونایی در چند شهر قزوین اجرا می گردد

به گزارش خبرنگاران، منوچهر حبیبی روز آدینه در بازدید از شهر سگزاباد بویین زهرا و ضیاءآباد و شهرک حیدریه در شهرستان تاکستان به منظور پایش و ارزیابی میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی، افزود: طی چند روز گذشته دو مورد ابتلا به کرونای جهش یافته انگلیسی از شهر سگزآباد گزارش شده است و باید ستاد شهرستانی پیشگیری و مقابله با کرونا برنامه ریزی لازم را برای کنترل و مهار آن داشته باشد.

وی افزود:در حال حاضر اعلام شرایط قرمز کرونایی در سطح این شهرها اجرا شده است تا بتوان گام های بلندی را برای جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس برداشت.

معاون استاندار افزود:هر تصمیمی که به مهار کرونا در سطح شهرستان و بخش یاری نماید به مثابه تصمیم ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا شمرده می گردد و باید تمامی دستگاه ها برای اجرای دقیق و سریع آنها اقدام نمایند.

در این بازدید مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استانداری و رحمانی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین نیز حضور داشتند.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1781

به "خبرنگاران محدودیت های قرمز کرونایی در چند شهر قزوین اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران محدودیت های قرمز کرونایی در چند شهر قزوین اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید