درآمد تیم های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا؛ از مرحله گروهی تا فینال چقدر می گیرند؟

به گزارش بارازعلی، مهمترین تورنمنت باشگاهی جهان از امشب شروع می گردد و 32 تیم حاضر در این رقابت ها امیدوارند که با بقا در این رقابت ها، بردرآمدهای قابل توجه حاصل از حضورشان در این تورنمنت بیفزایند.

درآمد تیم های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا؛ از مرحله گروهی تا فینال چقدر می گیرند؟

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا از امشب (سه شنبه) آغاز می گردد و تیم های راه یافته کوشش خواهند کرد به پاداشی که تا کنون به خاطر حضورشان در مرحله گروهی از اتحادیه فوتبال اروپا دریافت نموده اند، اضافه نمایند.

سال جاری یوفا به هر یک از تیم های حاضر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، صرف راهیابی به این مرحله 15 میلیون و 250 هزار یورو پاداش داده است. از اینجا به بعد اما خود تیم ها هستند که معین می نماید با چه درآمدی از مهمترین تورنمنت باشگاهی جهان خارج شوند. هر پیروزی برای تیم ها 2.7 میلیون یورو درآمد خواهد داشت و تساوی ها 900 هزار یورو به خزانه آنها واریز خواهد نمود. صعود به هر یک از مراحل بالاتر هم حداقل 10 و حداکثر 15 میلیون یوروی دیگر به درآمدهای شان اضافه می نماید و در نهایت تیمی که فینال را ببرد، 19 میلیون یوروی دیگر هم بابت قهرمانی اش خواهد گرفت.

به این درآمد ها باید سهم هر باشگاه از 292 میلیون یورو درآمد یوفا از محل فروش حق پخش بازی ها و سایر درآمدهای تبلیغاتی را هم اضافه نمود که در این مورد سهم هر تیم با توجه به سابقه حضور و نتایجش در یک دهه اخیر لیگ قهرمانان، درآمدها و میزان محبوبیت و مخاطبان نمایندگان هر کشور متفاوت است. به عنوان نمونه در کشوری مانند اسپانیا 4 تیم رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکومادرید و والنسیا باید رقمی نزدیک به 180 میلیون یورو را قبل از آغاز رقابت ها میان خودشان تقسیم نمایند.

حضور VAR از ابتدای راه

برخلاف فصل گذشته که یوفا تحت فشار رسانه ها و اهالی فوتبال از مراحل حذفی آغاز به استفاده از فناوری یاری داور ویدئویی کرد، سال جاری صحنه های بحث برانگیز داوری مسابقات از همان ابتدای مرحله گروهی زیر ذره بین VAR قرار خواهد گرفت و داوران کار آسان تری برای جلوگیری از بروز شک و شبهه در قضاوت شان خواهند داشت.

به جز این مورد، رقابت های لیگ قهرمانان اروپای فصل جاری تفاوت دیگری با فصل گذشته نخواهد داشت، البته یک نکته قابل توجه در خصوص لیگ قهرمانان فصل جاری این است که اکثر بنگاه های شرط بندی سال جاری منچسترسیتی را به عنوان بخت اصلی فتح لیگ قهرمانان اروپا دانسته اند. آنها پس از سیتی، شانس بارسلونا و لیورپول را بیش از دیگر تیم های حاضر در این رقابت ها می دانند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 531

به "درآمد تیم های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا؛ از مرحله گروهی تا فینال چقدر می گیرند؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "درآمد تیم های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا؛ از مرحله گروهی تا فینال چقدر می گیرند؟" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درآمد تیم های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا؛ از مرحله گروهی تا فینال چقدر می گیرند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید