لالیگا، بارسلونا بازی برده را به گرانادا باخت

به گزارش بارازعلی، تیم فوتبال بارسلونا در دیداری خانگی که با پیروزی در آن می توانست صدرنشین شود، شکست را پذیرا شد.

لالیگا، بارسلونا بازی برده را به گرانادا باخت

به گزارش خبرنگاران، در آخرین بازی از هفته سی و سوم لالیگای اسپانیا، امشب (پنجشنبه) بارسلونا به امید تصاحب صدر جدول در ورزشگاه نوکمپ مقابل گرانادا به میدان رفت.

کاتالان ها در دقیقه 23 بازی توسط لیونل مسی با پاسی از آنتوان گریزمان از حریف خود پیش افتادند. آنها تا دقیقه 63 هم تیم برنده میدان بودند اما ماچیس داروین کار را برای گرانادا به تساوی کشاند. سه دقیقه بعد از این اتفاق رونالد کومان سرمربی بارسایی ها به دلیل اعتراض به تصمیمات داور اخراج و مجبور به ترک نیمکت شد.

این اتفاق بیش از پیش به روحیه بازیکنان بارسلونا لطمه زد و باعث عدم تمرکز آنها شد. این انتها اوقات تلخی کاتالان ها نبود چرا که در دقیقه 79 خورخه مولینا دومین گل گرانادا را هم زد تا این تیم در کمال ناباوری بازی باخته را در خانه حریف ببرد و با بازگشتش مانع از صدرنشین آبی و اناری ها شود.

به این ترتیب بارسلونا با 71 امتیاز در رده سوم جدول ماند. اتلتیکومادرید 73 امتیازی صدرنشین است و رئال مادرید نیز هم امتیاز با بارسلونا و به خاطر کسب نتایج بهتر در بازی های رودررو در رده دوم قرار گرفته است. گرانادا هم با این پیروزی 45 امتیازی شد و در رده هشتم جدول قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1879

به "لالیگا، بارسلونا بازی برده را به گرانادا باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لالیگا، بارسلونا بازی برده را به گرانادا باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید