زولا: ایتالیا شانس بیشتری برای شکست دادن انگلیس در جام جهانی دارد

به گزارش بارازعلی، خبرنگاران: به نظر ستاره پیشین فوتبال ایتالیا و چلسی، آتزوری نسبت به همگروهانش در جام جهانی 2014 برزیل وضعیت بهتری دارد و می تواند انگلیس را هم شکست دهد.

زولا: ایتالیا شانس بیشتری برای شکست دادن انگلیس در جام جهانی دارد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، جان فرانکو زولا پیش بینی کرد که در جام جهانی 2014 زور تیم ملی ایتالیا به تیم ملی انگلیس خواهد چربید. زولا که به واسطه دوران بازیگری اش در چلسی و همچنین مربیگری اش در فوتبال انگلیس شناخت خوبی از فوتبال جزیره و تیم ملی این کشور دارد، به روزنامه گاتزتا دلواسپورت گفت: در حال حاضر من ایتالیا را بخت اصلی پیروزی در بازی با انگلیس می دانم. در تورنمنت های بزرگ ایتالیا 3 بار در سال های 1980، 1990 و 2012 انگلیس را شکست داده است.

وی در ادامه اضافه کرد: انگلیس در بازی های محبت آمیز بیشتر ما را شکست داده است اما در بازی های رسمی آنها برابر ایتالیا به مشکل برخورده اند. نمی دانم دلیلش چیست اما فکر می کنم که ایتالیا برای حضور در تورنمنت ها خود را بیشتر از انگلیس آماده می نماید در حالی که انگلیسی ها در خاتمه فصل به خاطر برنامه بازی های تمام نشدنی شان خسته هستند.

سرمربی حال حاضر تیم دسته اولی واتفورد در مورد نقاط ضعف کنونی تیم ملی انگلیس بیان کرد: نقاط ضعف تیم ملی انگلیس دروازه بان و در کل دفاع این تیم است. جو هارت روزهای سختی را سپری می نماید در حالی که وداع بازیکنانی مانند جان تری و ریو فردیناند هم خط دفاع 4 نفره انگلیس را ضعیف نموده است. بازیکنانی هم که به جای این 2 نفر آمده اند نتوانسته اند مانند آنها از پس حفاظت از دروازه تیم بر آیند بنابراین در جام جهانی مهاجمان ما می توانند مسائل زیادی را برای انگلیس به وجود آورند.

زولا اضافه کرد: امید انگلیس به این است که بازیکنان جوانش بتوانند راستا حرکت این تیم را در جام جهانی هموار نمایند، بازیکنانی مانند جک ویلشر یا راس بارکلی که اکنون به نظر من آماده اند، هرچند در این زمینه هم فکر می کنم ایتالیا پتانسیل بیشتری دارد.

به نظر زولا آب وهوای گرم و شرجی برزیل نیز بر جدال تیم های ملی انگلیس و ایتالیا تاثیر خواهد گذاشت. او بیان کرد: بازی که به سیر حرکت یک تیم در یک تورنمنت جهت می دهد معمولاً بازی اول آن تیم است و به همین دلیل فکر می کنم که بازی ایتالیا با انگلیس اهمیت زیادی دارد. علاوه بر مسائل فنی این 2 قدرت فوتبالی، شرایط جوی هم بر سختی کارشان اضافه خواهد نمود. مانائوس هم گرم است، هم شرجی و هم بسیار دور. انگلیسی ها از بازی در این شهر می ترسند اما این بازی برای ما ایتالیایی ها هم آسان نخواهد بود پس آمادگی فیزیکی در این بازی بسیار حیاتی است.

جدال رودرروی تیم های ملی ایتالیا و انگلیس اولین بازی هر یک از این 2 تیم در جام جهانی 2014 است.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 480

به "زولا: ایتالیا شانس بیشتری برای شکست دادن انگلیس در جام جهانی دارد" امتیاز دهید

1 کاربر به "زولا: ایتالیا شانس بیشتری برای شکست دادن انگلیس در جام جهانی دارد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زولا: ایتالیا شانس بیشتری برای شکست دادن انگلیس در جام جهانی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید